fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אופק לחיים: ביטוח עם מקצועיות והכוונה נכונה

לאחר עשרות שנים של נסיון ושירות בתחום הביטוח, נופר סנדרוסי, מנהלת אופק לחיים כבר ראתה הכל. "אני נתקלת בהרבה אנשים שחשבו שיש להם כיסוי ביטוחי טוב", היא מספרת. אז הם חשבו...
נופר סנדרוסי (צילום קובי אוחנה)
נופר סנדרוסי (צילום קובי אוחנה)

מרכז 'אופק לחיים' הוקם בצפון בכדי לתת מענה מלא ואיכותי לכלל האוכלוסיה, איך להתנהל נכון בתחומי סיכוני פרט וביטוחים פרטיים, "בעצם, לדאוג לך ולמשפחה רגע לפני שקורה מקרה ביטוחי או אירוע רפואי", אומרת  סנדרוסי, "אנחנו עוזרים להבין את הביטוחים הניתנים דרך קופות החולים, אנשים משלמים על הביטוחים האלו כשהם לא יודעים בכלל מה מקבלים למשל בביטוח פלטיניום של כללית, מכבי שלי או לאומית זהב, הם אומרים 'יש לי ביטוח קופת החולים וזה מספיק', כשאף אחד לא יודע מה הביטוח כולל, על מה אתה משלם ומה מגיע לך. אנחנו נותנים יד מכוונת ובעלות כספית לא גבוהה בכלל. מקצועיות בשטח עם הכוונה נכונה, זה אנחנו".

אופק לחיים מעניקה גם  סיוע בתביעות בחברות ביטוח בנושאים רפואים, נכויות וסיוע בתביעות בביטוח לאומי בנושאי רפואיים או נכויות. כדי להעלות מודעות לנושאים חשובים אלו החברה עורכת הרצאות פתוחות לקהל הרחב בשיתוף מרכזים קהילתיים, ההרצאה הבאה תתקיים ב- 11.12.19 בשעה 20:00 במרכז הון אנושי צעירים במגדל העמק; בהרצאה ידובר על זכויות האזרח בביטוח בקופות חולים, כיסוי ביטוחים פרטיים, סיוע בתביעות בריאות ונכות מול כל הגורמים במשק. הכניסה חופשית.

מרכז אופק לחיים הוא ייחודי בצפון ובפרט בעמקים, אין באזור עוד מרכז כזה שמרכז את כל עולם הביטוחים במתן ידע, שירות מקיף והרצאות לקהל הרחב. אנשי אופק לחיים חיים את תחום הביטוח כבר 32 שנים, הם מכירים את כל חברות הביטוח כמו גם את המערכות הציבוריות על בוריין. החברה עובדת בשיתוף עם עורכי הדין באזור העמק ועם ארגון הכבאים.

"הגישה שלנו קהילתית, חשוב להעלות ולייצר מודעות בקרב האזרחים, שידעו לאן ולמי לפנות, שיש בשבילם יד מכוונת בנושאי ביטוח וזכויות רפואיות, יש מורה נבוכים – בית שיכול לרכז הכל בפגישה אחת או בשיחת טלפון אחת".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות