fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נתניה: נציג שני לקהילה האתיופית במועצת העיר

בישיבת המועצה הקרובה שתתקיים בשבוע הבא בעיריית נתניה ייכנס לתפקיד חבר חדש במועצת העיר מטעם "סיעת "למען נתניה " : דניאל מהרט, אשר יהיה הנציג השני של הקהילה האתיופית במועצת העיר.

מהרט, בן ה-38 היה מועמד מספר שש ברשימת 'למען-נתניה', וצפוי להיכנס הודות לרוטציה שתוכננה מראש בין חברי הסיעה; דניאל מתגורר בשכונת נאות שקד -אזורים ,  נשוי 3+, בעל תואר ראשון במנהל עסקים, וכיהן בעברו כיו"ר איגוד הסטודנטים יוצאי אתיופיה. בתקופת המחאה החברתית קיץ 2011  היה ממובילי הקמת מאהל המחאה להורדת מחירי הדיור בנתניה, פעיל למען הקהילה האתיופית ברמה הארצית והמקומית , הוביל לפני ארבע שנים את  המאבק לסגירתם של מסגרות נפרדות לקהילה האתיופית התוצאה הישירה היא שינוי בהשקעות  בבתי הספר בשכונות דרום ומזרח העיר , כיום מנהל בתחום הקליטה בפתח תקוה , נציג ציבור בהנהלת : עמותה לחינוך בלתי פורמאלי ובמתנ"סי דרום נתניה .
דניאל מהרט ימונה לאחראי על תיק הגנת הסביבה ויהיה חבר במספר ועדות עירוניות כגון : כספים , חינוך ,קליטה ,קידום הילד ועיטור יקיר העיר .

בחירתו של מהרט , מהווה את המנהיג הצעיר המגיע מהשכונות ומוביל בעדה האתיופית בנתניה וזאת בכדי להגביר את הייצוגיות ואת הגיוון בין הנציגים השונים בסיעת "למען נתניה". יצוין שגם כהונתו הראשונה של יו"ר הסיעה הרצל קרן במועצת העיר, החלה אף היא במסגרת רוטציה.

מי שפינה את מקומו לטובתו של דניאל מהרט, הוא חבר מועצת העיר, עו"ד אדיר בנימיני, אשר שימש מתחילת הקדנציה הנוכחית כממונה על הגנת הסביבה . אדיר בנימיני הוביל מספר מהפיכות בתחום הגנת הסביבה בעיר במיוחד בנושא שימור נחל פולג והפסקת פעילות מרססי מים ע"י העיריה

המשנה לראש העיר הרצל קרן: "  אני רוצה להודות לחבר המועצה אדיר בנימיני על פעילותו הענפה בתחום הגנת הסביבה לטובת תשובי העיר נתניה . אני מברך את דניאל מהרט על כניסתו למועצה . זהו חיזוק חשוב של פעיל שכונות צעיר המסמל את תפסיתה של "למען נתניה" לחזק גם את השכונות הותיקות בעיר ולתת להם ייצוג הולם במועצה. דניאל מביא עמו ניסיון רב בתחום הקליטה והנוער "

דניאל מהרט: " אני מתרגש לקראת כניסתי כחבר מן המניין במועצת העיר . התחלתי את פעילותי החברתית במספר מסגרות ואני מתכוון להוביל את משנתי החברתית במועצת העיר בתפקידים אשר בחרתי לעסוק בהם
ובנוסף אפעל  לחיזוק הנוער והשכונות הוותיקות  וקידום המצויינות בקהילה האתיופית . אני רוצה להודות לחברי אדיר בנימיני על שיתוף הפעולה בשלל תחומים בהם גם תמיכתו כיו"ר וועדת השמות ביוזמה בהנצחתו של מר יונה בוגלה ז"ל אחד המנהיגים  הבולטים של העם היהודי ובפרט של הקהילה האתיופית  ,  ובכוונתי לחבר את תחום הגנת הסביבה עם תחום החינוך בעיר כי בעיני החינוך להגנת הסביבה מתחיל מגיל אפס .

אדיר בנימיני: "הייתה לי זכות גדולה לשרת זו הקדנציה השנייה את תושבי העיר נתניה במועצת העיר; במהלך התקופה הזאת הובלתי מהפכה גדולה באגף לאיכות הסביבה שהוא כיום אחד המובילים והמתקדמים מבין היחידות הקיימות בכל הרשויות בישראל. אני גאה גם מאוד בפעילות שנעשתה במסגרת הוועדה לשימור אתרים ובוועדת שמות הרחובות והאתרים, בה הובלתי מגמה אקטיבית שדגלה בבחירת שמות בעלי משמעות ערכית. כהונתי במועצה אומנם מסתיימת באופן פורמאלי, אך אמשיך להיות מעורב בחיים הציבוריים בעיר, וזה בהחלט לא סוף פסוק מבחינתי".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות