fbpx
Nahariyya, IL
32°
Fair
13h14h15h16h17h
31°C
31°C
29°C
29°C
29°C

נהריה: הנהגה חדשה בשותפות ביחד של הסוכנות היהודית

עו"ד דורון לוריג מנהריה נבחר לכהן כיו"ר שותפות ביחד נהריה - צפון ניו ג'רזי, של הסוכנות היהודית. לוריג החליף את אורנה שטרקמן, שכיהנה בתפקיד בשנתיים האחרונות
צוות שותפות ביחד נפרדים מאורנה שטרקמן. צילום: שרון חייט
צוות שותפות ביחד נפרדים מאורנה שטרקמן. צילום: שרון חייט

עו"ד דורון לוריג (40) נשוי ואב לשניים, תושב נהריה, נבחר לכהן כיו"ר שותפות ביחד נהריה – צפון ניו ג'רזי, של הסוכנות היהודית.
לוריג החליף את אורנה שטרקמן, שכיהנה בתפקיד בשנתיים האחרונות.

השותפות בין קהילת נהריה לקהילה היהודית של צפון ניו ג'רזי קיימת מזה 15 שנה ותפקידה הוא לחבר בין הקהילות על ידי פרויקטים שונים, ביניהם פרויקט STEM הכולל משלחת תלמידי מדעים מכל נהריה ופרויקט "קפה תרבות" שהינו פלטפורמה לחיזוק התרבות בעיר. תפקיד יו"ר השותפות הוא תפקיד התנדבותי אשר מוביל את ועדת ההיגוי של השותפות. בנוסף ללוריג, מונתה ע״י הסוכנות היהודית, שרון חייט למנהלת חדשה לשותפות ביחד נהריה צפון ניו ג'רזי, לאחר שהקימה וניהלה את שותפות זיכרון.

רוית שטינמץ שמלה, מנהלת המשרד הישראלי של הפדרציה ביחד עם לוריג, חייט ואיריס פוסקלינסקי, מנהלת שותפויות צפון של הסוכנות היהודית, קיימו פגישת הכרות אצל ראש עיריית נהריה, רונן מרלי, שבירך על הפעילות ואיחל לצוות הסוכנות שיתוף פעולה מוצלח עם העירייה.

עו"ד דורון לוריג: "כיליד וכתושב העיר, וכבן למשפחה שהיא דור שלישי בנהריה, אני שמח ומתרגש עם התחלת כוהנתי. הכניסה שלי לתפקיד יו"ר שותפות ביחד נהריה – צפון ניו ג'רזי, בהתנדבות, היא כניסה לנעליים גדולות , כאשר קודמיי לתפקיד הם גב' רעיה שטראוס, ד"ר שאול חורב וגב' אורנה שטרקמן, וכולי תקווה שנמשיך לגדול ולעסוק לטובת העיר נהריה בפעילויות ובפרויקטים החשובים של השותפות ופדרציית צפון ניו ג'רזי יחד עם כל צוות המתנדבים והצוות המקצועי".

אורנה שטרקמן: "הקשר בין קהילת יהודי צפון ניו ג'רזי לעיר נהריה הוא קשר חשוב, ואני גאה בהובלת פרויקטים ועשיה בשיתוף פעולה לרווחת תושבי נהריה. אני מודה על האתגר וההזדמנות שניתנו לי להוביל את השותפות, לצד צוות מקצועי ומתנדבים שהפכו את הפרויקט החשוב גם למהנה. אני מאחלת לידידי עו״ד דורון לוריג הצלחה מרובה".

כפי שדיווחנו לכם בשבוע שעבר, השיתוף והקשר החם בין הקהילות בא לידי ביטוי באופן מובהק לאחרונה, כאשר הקהילה היהודית השותפה בניו ג'רזי התגייסה לעזור לעיר נהריה באמצעות פתיחת קמפיין לגיוס כספים למען העיר נהריה, בכדי לנסות ולעזור לעיר להתגבר על נזקי הסופה וההצפות שפגעו במיזמים בהם חברה השותפות.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות