fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ערביי הגלבוע הביעו תמיכה במשפחת פרס

משלחת מהכפרים, כ- 150 איש, יצאה לביקור ניחומים אצל משפחת פרס, בעקבות פטירתו של הנשיא לשעבר. סגן ראש המועצה השאם זועבי: " מעשיו ומורשתו של פרס ציוו לנו את המשך החיים המשותפים.
המשלחת מהגלבוע (צילום דוברות המועצה)
המשלחת מהגלבוע (צילום דוברות המועצה)

משלחת של בני נוער ומבוגרים, כ 150 איש, מחמשת הכפרים הערבים בגלבוע  יצאה בחג להביע הזדהות עם אבל משפחת פרס ולחזק אותם. על רקע אירועי הימים האחרונים, חשוב היה לתושבים, כמו גם למועצה, לצאת באמירה ברורה: בגלבוע בחרנו לחיות, להנות, ליצור, ולהמשיך להיות מודל לחיים משותפים. הבחירה בצורת החיים המשותפים היא זכות גדולה, וברוח משנתו ומורשתו של שמעון פרס ז"ל, אוהב האדם.

ראש המועצה עובד נור אמר: "במועצה אזורית הגלבוע, מוכיחים 32,000 התושבים, שכמעט מחציתם ערבים- שמורשתו של פרס ז"ל, חיה, צומחת ומעמיקה שורשים: כולנו- ערבים, יהודים, מושבים, קיבוצים, כפרים, ישובים קהילתיים, מכל העדות והזרמים- כולנו בני אדם – כל אחד מיוחד בדרכו, בייחודו ובאיכותו. אחווה ושותפות- זו דרכנו היחידה ולאורה, אנו מחנכים, יוצרים, מתמודדים וחיים יחד – את חיינו, בחלקת האלוהים הקטנה שלנו".

המשלחת מהגלבוע (צילום דוברות המועצה)
המשלחת מהגלבוע (צילום דוברות המועצה)

נור הוסיף ואמר: "אנו מבקשים לבטא את תחושתנו ואמונתנו, שפועלו ומורשתו של הנשיא פרס, שהיה ממנהיגי האומה הייחודיים ומעצבי דרכה – נותרו ויוותרו חקוקים בלב הארץ והאומה, ויוסיפו לצמוח כמו החיטה- לפנינו ואחרינו."

סגן מוא"ז הגלבוע, הישאם זועבי, תושב הכפר טייבה, אמר: "מרגע הבשורה הקשה – היה ברור לנו שאנחנו מגיעים. זו לא דרכנו להחרים ובוודאי שלא להתנער ממשפחת פרס היקרה. הנשיא פרס ז"ל היה איש יקר, אוהב אדם באשר הוא אדם. מעשיו ומורשתו  ציוו לנו את המשך החיים המשותפים. הציבור וההנהגה בגלבוע רואים חשיבות רבה בביטוי ההזדהות עם האיש והדרך".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות