fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שר החינוך הבריז לנצרת עילית

האשמה קולקטיבית. נפתלי בנט (צילום: דוברות משרד הכלכלה)
כל אחד והכשרון שלו. נפתלי בנט (צילום: דוברות משרד הכלכלה)

בבית הספר היסודי בנצרת עילית ארבל, התכוננו בקפידה להגעתו של שר החינוך, נפתלי בנט, לביקור מחר, ביום פתיחת שנת הלימודים החדשה. לאחר שהשקיעו בהכנות, הבריקו ומירקו את בית הספר, התבשרו כי השר בנט לא יגיע.

בנצרת עילית דאגו לתלות שלטים ברחבי העיר, המקדמים בברכה את הגעתם של ראש הממשלה ושל שר החינוך, שכאמור, רגע לפני פתיחת שנת הלימודים הודיע כי לא יגיע לעיר.

לא ברור מדוע בנט לא הגיע בסופו של דבר, אבל הוא הצליח לגרום לעגמת נפש בקרב התלמידים והמורים בארבל. "ביבי מגיע ליודפת, גם אנחנו רצינו ביקור של אישיות רמת דרג", אמר גורם בבית הספר.

האשמה קולקטיבית. נפתלי בנט (צילום: דוברות משרד הכלכלה)
כל אחד והכשרון שלו. נפתלי בנט (צילום: דוברות משרד הכלכלה)

גורם בעירייה טוען: "הוא כנראה לקח צעד אחורה אחרי שהבין שגם ביבי יהיה כאן, התכנון הראשוני היה שבנט יגיע לבד, כנראה שבנט העדיף ללכת למקום אחר, שם קיבל את מלוא הפוקוס".

ממשרד החינוך נמסר בתגובה: "שר החינוך הוא זה שמחליט על סדר היום ולוח הזמנים שלו. מחוז הצפון מקדם ביקורו בצפון ביום פתיחת שנת הלימודים בשמחה ובברכה. הסברים והבהרות ניתן לקבל בלשכת השר .זוהי הזדמנות טובה לברך את 390 אלף תלמידי הצפון ובכלל זה 23 אלף ילדי הגנים שנכנסים  לכיתה א' בשנת לימודים מוצלחת, פורייה, חווייתית ומאתגרת".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות