fbpx
Nazareth, IL
24°
Partly Cloudy
9h10h11h12h13h
26°C
28°C
30°C
31°C
32°C

תכנית קונצרטים ייחודית בבתי הספר היסודיים במועצה האזורית עמק יזרעאל

צילום: דוברות מועצה אזורית עמק יזרעאל

בימים אלה, נערכים הקונצרטים המסכמים בבתי ספר יסודיים בעמק, שהשתתפו בפרויקט 'נגן לי'.
התוכנית הינה פרי יוזמה משותפת של בית האמנויות עמק יזרעאל ומחלקת התרבות במועצה, בשיתוף עם בתי ספר יסודיים שבחרו לקחת בה חלק.
זו השנה הרביעית לקיומה של התוכנית הייחודית, המציעה קונצרטים לתלמידות ותלמידים בכיתות ג'-ד', המבוצעים על ידי צוות המורות והמורים בבית האמנויות.
בקונצרטים ניתנת הזדמנות לילדות וילדים ברחבי העמק להיפגש עם מוזיקאיות ומוזיקאים, ללמוד על הכלים השונים ולהכיר קטעי מוזיקה במגוון סגנונות.
התלמידות והתלמידים נהנים.ות מנגינה "חיה", האזנה פעילה וחשיפה למושגים בסיסיים במוזיקה.
מתקיימים שלושה מפגשים עם הנגנים לאורך השנה וכך, נוצרת היכרות שהיא מעבר להופעה בודדת. במהלך המפגשים, ניתנת הזדמנות לשאול שאלות ולהביע רגשות ודעות בנוגע למוזיקה.
השנה, התוכנית התקיימה תחת הנושא 'נשים במוזיקה' כך שחלק נכבד מהקטעים המוזיקליים נכתבו או בוצעו על ידי נשים בולטות, בעבר ובהווה.
יריב דומני – מנהל מרכז המוזיקה בבית האמנויות עמק יזרעאל: "מדובר בתוכנית ייחודית, שחושפת ילדות וילדים לסגנונות שונים של מוזיקה ומגוון כלי נגינה. תוך כדי הקונצרטים, התברר שהמפגש בין התלמידות והתלמידים לבין מורות ומורים מנגנים, מייצר הזדמנות לקשר שממנו שני הצדדים מרוויחים."
שלומית שיחור רייכמן – ראשת המועצה האזורית עמק יזרעאל: "התכנית הייחודית 'נגן לי' מהווה הזדמנות נפלאה לילדות וילדים להיחשף בגיל צעיר ובדרך ייחודית, לנפלאות המוזיקה והנגינה. אני מברכת על שיתוף הפעולה בין בית האמנויות, מחלקת התרבות במועצה ובתי הספר שבחרו לקחת חלק במיזם."

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות