fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נתניה: עשרה חולי קורונה נוספו בשלושת הימים האחרונים

מספרם של חולי קורונה בנתניה עלה ל- 254. מספר המחלימים עומד על  168 אנשים
התפרצות קורונה לניאדו

קורונה בנתניה. משרד הבריאות מדווח כי עשרה חולים  בקורונה נוספו בשלושת הימים האחרונים בנתניה. זהו שעור גידול של 4.1 אחוז. היום עומד מספרם של חולי קורונה בנתניה עלה ל- 254. מספר המחלימים עומד על  168 אנשים. מספר הבדיקות שנעשו בנתניה מאז פרצה הקורונה הוא 14,847.

השבוע נסגר בית הספר חיים חפר בנתניה – בעיר ימים על כל 607 התלמידים למשך עשרה ימים וזאת לאחר שילד בן שבע תלמיד כיתה א' מבית הספר נמצא חולה מאומת בקורונה. לפי הוראת משרד הבריאות כל שכבת כיתות א' והצהרון של שכבה זו, נכנסו לבידוד. כמו כן גם תלמידי כיתות ב' שנמצאים בצהרון נכנסו לבידוד. על פי הנחיית משרד החינוך כל ביה"ס יסגר עד ליום 25.6.

במסגרת תיקון החוק לשעת חרום בנושא קורונה הוחלט בממשלה להאריך את תוקפן של התקנות לשעת חירום עד ליום א' 21.6.2020, שלושה חודשים מיום התקנתן במקור. במקביל לתיקון הנדון, הוכנה טיוטת חוק להארכת תוקפן של תקנות שעת החירום ב- 45 ימים נוספים.

במסגרת תיקון החוק לשעת חרום הוחלט עוד להאריך את תוקפן של התקנות לשעת חירום עד ליום א' 21.6.2020, שלושה חודשים מיום התקנתן במקור. במקביל לתיקון הנדון, הוכנה טיוטת חוק להארכת תוקפן של תקנות שעת החירום ב- 45 ימים נוספים.

משרד הבריאות שב ומזכיר לציבור כי על כולנו להקפיד על שלושה כללים בסיסיים: עטיית מסיכה, ריחוק פיזי ושמירה על היגיינה. במאמץ משותף ובאחריות אישית וציבורית נוכל להתמודד עם העלייה במספר החולים ולמנוע את התפשטות נגיף הקורונה בישראל

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות