fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עירוני נהריה הודחה מהפלייאוף אחרי הפסד 2:3 בסדרה לירושלים

tel aviv

אמש (חמישי) התקיים בארנה בירושלים המשחק השלישי בסדרת רבע הגמר, בו ירושלים ניצחה 60:71 את עירוני נהריה ורשמה מהפך גדול בסדרה עם ניצחון 2:3.

tel aviv
tel aviv

נהריה יכולה לסמן וי גדול על העונה, שהשאירה ללא ספק טעם מר בפה. נהריה כבר הובילה על הטוענת לכתר 0:2 בסדרה והייתה רחוקה 40 דקות מהעפלה סנסציונית לפיינל פור. אבל העומק והאקסטרה כישרון שיש אצל האדומים מירושלים הכריע לבסוף את הסדרה ובשלושה ניצחונות רצופים היא השלימה את המהפך ומנעה מבוכה גדולה.

tel aviv
tel aviv

בסיום המשחק ניגד מאמן נהריה אריק אלפסי בדמעות אל מצלמות ערוץ הספורט וניסה לסכם את הסדרה. "עברנו עונה לא פשוטה, עם 20 משחקים באירופה, אבל הבאנו את עירוני נהריה לתודעה. אני שמח מאוד על השנתיים המדהימות שהיו לי כאן בנהריה. אני עוד לא יודע להגיד מה יקרה בהמשך, אבל נהניתי כאן מאוד. מי ששמר אותי בתמונה כל הזמן זה היו"ר ניסים אלפסי, מגיעות לו כל התודות. חבל שהעונה הסתיימה ככה, אבל צריך להסתכל על חצי הכוס המלאה. שיחקנו מול קבוצה עדיפה והבאנו אותה למשחק חמישי. רצינו להיות שם, אבל כל הכבוד להפועל ירושלים, הגיע להם לעלות לפיינל פור. אני גאה במועדון הזה, פגשתי כאן אנשים מדהימים הבאנו אותו לשיא".

tel aviv
tel aviv

על המשחק עצמו אמר המאמן: "לא זרמנו בהתקפה וקיבלנו החלטות לא טובות. פספסנו בבית במשחק הרביעי, היינו צריכים להכריע את הסדרה בבית. רצינו לעשות צעד קדימה ולא הצלחנו. היום כשהצלחנו לצמצם, הכרחנו זריקות מבחוץ במקום ללכת פנימה. איבדנו את גילברט בראון לפציעה ואת יינסי גייטס שהושעה, אבל בסגל הזה עשינו סיבוב שלישי מדהים והגענו לפלייאוף".

tel aviv
tel aviv

בצל ההפסד וההדחה מהפלייאוף, יו"ר הקבוצה ניסים אלפסי קיבל החלטה כי הקבוצה לא תשחק באירופה בעונה הבאה בשל העומס הכבד שנוצר על המערכת והשחקנים והעלויות הכספיות הגבוהות.

צילומים: מנהלת הליגה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות