fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נפטר ללא ילדים וזכה למאה ילדים

לא זכה לילדים ותלמידי בית הספר סיימו מסכת לעילוי נשמתו

בזמן מאות קהילות של לומדי הדף היומי עורכים בימים אלו סיום למסכת תענית, החליטו 100 תלמידי בית הספר בעפולה ללמוד את המסכת בסיוע ׳התלמוד הישראלי׳ לעילוי נשמת תושב העיר שלא זכה לילדים. ״החליטו להמשיך את מורשתו״

לצד סיום מסכת תענית של לומדי הדף היומי ברחבי הארץ קיימו בבית הספר נעם מוריה בעפולה אירוע מרגש בו סיימו מעל 100 תלמידות ותלמידים את מסכת תענית אותה למדו במסגרת לימוד יומי של ׳התלמוד הישראלי׳ ושאותה הקדישו לעילוי נשמת תושב העיר שלא זכה לילדים.

מנהל בית הספר הרב עדי גבר מנהל נעם מוריה בעפולה סיפר כי סוד ההצלחה של הלימוד בקרב התלמידים נעוץ בעובדה כי הם לומדים לעילוי נשמת משה בן ארי תושב העיר אשר לא זכה לילדים משלו. ״בן ארי היה אוהב תורה ומתמיד בדף היומי והתלמידים החליטו להמשיך את מורשתו וללמוד לעילוי נשמתו ולהמשיך את מפעלו. אנחנו גאים בהם על ההתמדה ובעז״ה נמשיך להתמיד גם במסכתות הבאות.

הלימוד בבית הספר נעם מוריה הינו חלק מפעילות כוללת של עשרות בתי ספר ומאות קהילות ברחבי הארץ אשר חזרו ללמידה שוטפת בפרויקט ׳התלמוד הישראלי׳ לאחר הקורונה. התלמוד הישראלי כולל שבעה כרכים המקיפים את כל התלמוד, על פי סדר הדף היומי עם תוספות, איורים, סיפורים, דמויות וסרגל היסטורי.

 

 

הצילום באדיבות בית הספר.

 

 

 

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות