fbpx
Nazareth, IL
33°
Sunny
14h15h16h17h18h
33°C
33°C
32°C
31°C
30°C

מחזור ראשון של תכנית המנהיגות לצעירים משוחררי צה"ל – "מסע אל האופק"

צילום: דוברות עיריית נוף הגליל

יצא לדרך בנוף הגליל:

עיריית נוף הגליל, באמצעות מרכז הצעירים החדש, השיקה מחזור ראשון של תכנית הכשרה ייחודית "מסע אל האופק" העמניקה העצמה אישית, הכוונה וייעוץ מקצועי לצעירי העיר, בוגרי שירות צבאי או לאומי עד 5 שנים לאחר השחרור.

המחזור הראשון יצא לדרך עם 17 משתתפים שיקבלו במהלך המפגשים השבועיים הכוונה אישית ומקצועית על ידי מנטורינג של בכירים מתחומים שונים: תעשייה, כלכלה, אקדמיה, חברה ועוד. כמו כן יקבלו המשתתפים ייעוץ אישי ומפגשים עם מאמנים למימוש עצמי, יועצי אסטרטגיה ומגוון מרצים יובילו את התכנית, בראשם אלוף במיל' רם רוטברג, לשעבר מפקד חיל הים ושייטת.

התכנית יוצאת דרך ביוזמת ראש העיר, רונן פלוט, במסגרת מדיניות עירונית לחיזוק והעצמת צעירי העיר, לדבריו : "במפגשים שלי עם חיילות וחיילים לקראת שחרורם מצה"ל בולטת תחושת אי הוודאות לגבי עתידם וסימני השאלה הרבים. לעתים, חוסר הידע והכוונה נכונה גורמים לתסכול ובזבוז זמן יקר. התכנית מספקת מענה באמצעות חליפה שנתפרה באופן מדויק למידותיהם של הצעירים"
ראש העיר פלוט ציין כי התכנית מעניקה לצעירים ארגז כלים מעשי במגוון נושאים שונים : חיזוק חוסן אישי, קבלת החלטות, עמידה מול קהל, אימון בראיונות אישיים וכן חשיפה לעולם הלימודים- קורסים ואקדמיה, השתלבות בעולם העבודה, שיווק עצמי, יזמות, networking, יצירתיות, עבודת צוות ושילוב של צחוק, אקשן ועניין.

התכנית כוללת 16 מפגשים של פעמיים בשבוע ומסובסדת בעלות סמלית למשתתף, אשר עליו להיות תושב נוף הגליל שסיים שירות צבאי או לאומי עד 5 שנים אחרי השחרור. המעוניינים להשתתף במחזורים הבאים מוזמנים לפנות למרכז הצעירים של נוף הגליל.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות