fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חשד להתעללות: הורים צפו "בשידור חי" במטפלת מטלטלת את בנם התינוק

הורים מהקריות, שצפו באפליקציה המצלמת את גן הילדים בשידור חי, הגישו השבוע תלונה בחשד להתעללות בבנם בן השנה. האם: "אני לא מצליחה להירדם מאז"
תינוק קטן
צילום אילוסטרציה: פנתרמדיה

 

זוג הורים מהקריות נדהמו השבוע לגלות, כי בנם עבר התעללות על ידי המטפלת בגן הילדים בו הוא שוהה במהלך היום. ההורים, שצפו לתומם בשידור החי מהגן, המועבר על ידי מצלמות אבטחה דרך אפליקציה מיוחדת, צפו באחת המטפלות בגן, כשהיא מכה את הילד.

ההורים גילו את ההתעללות בעקבות צפייה באפליקציית שידור חי, המשודרת באמצעות מצלמות האבטחה הממוקמות בגן הילדים. במהלך הצפייה, נדהמו השניים לראות, כיצד גופו של בנם מוטח שוב ושוב לעבר המזרן בכוח, לאחר שסירב לישון, כיצד הוא נתפס על ידי המטפלת במתניו ונזרק לעבר המזרן.
מיד לאחר שצפו בנעשה, מיהרו ההורים המזועזעים לגן הילדים, שם ניהלו שיחה קשה עם מנהלת הגן ולאחר מכן עם בעלת הגן, שהודתה בפניהם כי מדובר בתמונות קשות וכי היא מבינה לליבם.
ביום ראשון השבוע, מיהרו ההורים לתחנת משטרת זבולון, ובאמצעות עורכי דינם אסף גרשגורן ואמיר בר דיין, הם הגישו תלונה בחשד להתעללות בבנם בן השנה, נגד בעלי הגן והמטפלת החשודה בהכאת הילד.
מתחילת השבוע הספיקה המשטרה לחקור את אם הפעוט וצוות הגננות. "אני לא מצליחה להירדם מאז מה שראיתי", מסרה השבוע האמא. "אני לא מבינה איך אפשר להתנהג ככה לילד. הוא היה אפאתי למשך זמן ארוך, אחרי שהוצאתי אותו מהגן ונאלצתי להתפטר מעבודתי כדי לטפל בבן שלי".
עורכי הדין בר דיין וגרשגורן מסרו בתגובה: "מדובר במקרה חמור ביותר. לפי ידיעתנו אין זאת הפעם הראשונה שבה לאותה מטפלת מיוחסת ההתנהגות הזאת ואנו סומכים ידינו על המשטרה שתמצה במהירות את הדין עם המטפלת ועבודתה בגן תופסק לאלתר".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות