fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

היכה ושדד תיירת משום שלא נענתה לחיזוריו

הקורבן מודה לשוטר בעת מסירת הטלפון צילום משטרת ישראל
הקורבן מודה לשוטר בעת מסירת הטלפון צילום משטרת ישראל

משטרת ישראל עצרה חשוד בן 23 תושב כפר בענה בחשד כי היכה תיירת וגנב לה את הטלפון הנייד לאחר שסירבה לענות לחיזוריו. כך נמסר ממשטרת ישראל.

לפי דיוו המשטרה, ב-10.1.19 סמוך לשעה 03:00, הבחינו שוטרים שחלפו בכביש הראשי בין יעד לכפר שעב באישה מדממת לצד הכביש. האישה סיפרה כי היא תיירת ממקסיקו וכי הכירה באחת מאפליקציות ההיכרויות גבר תושב הארץ. הם קבעו להיפגש והוא הגיע לאסוף אותה ברכבו מהוסטל בו היא שוהה בחיפה. בשלב מסוים של הנסיעה הוא ניסה לנשקה. משסירבה, הוא עצר את הרכב, היכה אותה, אחז בשערותיה, גרר אותה מחוץ לרכב והשאיר אותה לבדה ביער סמוך לכפר שעב כשהוא גונב את הטלפון הנייד שלה ובכך גם מונע ממנה להזעיק עזרה. כשהיא חבולה וכואבת, החליטה לנסות להגיע רגלית למקום מיושב ולשמחתה שוטרים הבחינו בה עוד קודם. השוטרים הציעו לה טיפול רפואי והביאו אותה לתחנת משטרת טמרה.

חוקרי המשטרה הצליחו לגלות את זהות הנאשם – בן 23 תושב כפר בענה. הוא נעצר בביתו ובחדרו נמצא הטלפון של האישה, מסוג אייפון 8, ללא הסים. התברר כי את כרטיס הסים שבר החשוד וזרק למכולת האשפה בכפר. התיירת הודתה לשוטרים, וכמובן שמחה לקבל את הטלפון הנייד שלה בחזרה.

הקורבן מודה לשוטר בעת מסירת הטלפון צילום משטרת ישראל
הקורבן מודה לשוטר בעת מסירת הטלפון. צילום: משטרת ישראל

בית משפט השלום בעכו האריך את מעצרו של הנאשם מפעם לפעם בהתאם לבקשת המשטרה והיום יח' התביעות של משטרת ישראל הגישה נגדו כתב אישום ובקשה למעצרו עד תום ההליכים בבית משפט השלום בעכו.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות