fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הותר לפירסום: נחשפה רשת למתן שירותי זנות שבראשה עמדו בני זוג מקרית אתא

ציוד שנתפס בביתם של בני הזוג (צילום: דוברות המשטרה)
ציוד שנתפס בביתם של בני הזוג (צילום: דוברות המשטרה)

בבית המשפט המחוזי בחיפה נחשפה השבוע פרשה של סחר בנשים ובסרסרות שבראשה עמדו בני זוג תושבי שכונת גבעת רם בקרית אתא, שנגדם הוגש ביום שני השבוע כתב אישום.

לפני כחודש וחצי פשטה היחידה המרכזית של מחוז חוף במשטרה עם יחידת יהלום של רשות המיסוי על שמונה דירות ברחבי הקריות בהן ניתנו שירותי מין על ידי תיירות וכמו כן נעצרו המפעילים של הנשים, אליסה זמלן, 25, ואלכסנדר ראדן, 30. על החקירה הוטל צו איסור פירסום שהוסר עם הגשת כתב האישום לבית המשפט המחוזי בחיפה שידון בתיק בהרכב של שלושה שופטים.

ציוד שנתפס בביתם של בני הזוג (צילום: דוברות המשטרה)
ציוד שנתפס בביתם של בני הזוג (צילום: דוברות המשטרה)

מחקירת המשטרה עולה כי זמלן הייתה זו שפנתה כבר לפני כארבע שנים לנשים שהכירה עוד מתקופת הלימודים בתיכון והציעה להן לעסוק במתן שירותי מין ולצורך כך היא שכרה דירה בשדרות דגניה בקרית חיים. משלב זה החליטו השניים להרחיב את הפעילות ושכרו דירות נוספות בהן ניתנו שירותי מין. באמצעות האינטרנט פירסמו השניים מודעות לגיוס נשים לעבודה בזנות, העברתן לארץ ואף שיכנו אותן בכמה דירות ששכרו לצורך כך בעיקר בקרית חיים ובקרית מוצקין. השניים אף השתמשו בנשים למתן שירותי מין במקומות נוספים בארץ, כמו נתניה, תל אביב וירושלים.

חומר החקירה שנאסף עד כה מראה כי במשך השנים שבהן הפעילו בני הזוג את הרשת למתן שירותי מין הם ניסו לטשטש את פעילותם העבריינית תוך כדי הימנעות ממפגשים עם הנשים שעבדו עבורם ואיסוף הכסף על ידי גורם שלישי. בחיפוש בביתם נתפסו מחשבים, מסמכים וראיות שונות הקושרות אותם לעבירות המיוחסות להם: עבירות של סרסרות לזנות, הלבנת הון ועשיית פעולה ברכוש אסור. נגד זמלן מיוחסות גם עבירות של סחר בבני אדם, גרימה לעזיבת המדינה לשם עיסוק בזנות. הפרקליטות מבקשת מבית המשפט לחלח את הכספים שנתפסו בביתם של בני הזוג בסך של כ-93 אלף שקלים, כ-6500 דולר ועוד כמה עשרות אירו.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות