fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בן חיים, עו"ד לימור מגן ועופרה פינקלשטיין לא צפויים להיבחר לכנסת הבאה

השלושה הוצבו במקומות לא ריאליים במפלגות 'כולנו', 'ישראל ביתנו' ו'כחול לבן' ורק נס לא צפוי יביא אותם לכנסת הבאה
יקי בן חיים
חבר המועצה יקי בן חיים (צילום עצמי)

בשבוע שעבר נסגרו הרשימות לכנסת. הסיעות השונות הגישו את רשימותיהן לוועדת הבחירות המרכזית. בתום הגשת הרשימות התברר כי המפלגות השונות  לא ממש סופרות את תושבי עמק יזרעאל והסביבה.

יקי בן חיים
יקי בן חיים (צילום עצמי)

הליכוד היא המפלגה היחידה שמיקמה נציג מהעמק במקום ריאלי, אבל גם זה מתוקף שריונים קבועים מראש למחוזות. בכנסת הקודמת נכנס דרך שריון זה, המקום ה- 20 הריאלי, ז'קי לוי, שבהמשך אף מונה לסגן שר השיכון. הפעם צפוי לזכות אופיר כץ מעפולה, שיהיה חבר הכנסת היחיד מהעמק.

להזכירכם המחוז הוא צפוני ולא גליל ועמקים בלבד, למשל רוני שטרן תושב לבון שליד כרמיאל, יכול היה לזכות ואז לעמק לא היה נציג בכלל.

ברשימת "כולנו" של שר האוצר משה כחלון חבר מועצת העיר מגדל העמק, יקי בן חיים, שמביא אתו נדוניה של 6000 מצביעים ואת ראש המועצה האזורית אייל בצר, שאף נאם בכנס כולנו שערך בן חיים בשבוע שעבר בעפולה, כל זה הספיקו לבן חיים להתברג במקום ה- 19 והלא ריאלי בבחירות הקרובות לכנסת מטעם רשימת "כולנו".

עופרה פינקלשטיין (צילום עצמי)
עופרה פינקלשטיין (צילום עצמי)

הרשימה לפי הסקרים תזכה בכ- 6 מנדטים והסיכוי לראות את בן חיים בכנסת הנוכחית נמוך וכך יתמקד בן חיים במאמציו לכבוש את ראשות העיר מגדל העמק לאחר עידן אלי ברדה.

מועמדת נוספת תושבת מגדל העמק, עופרה פינקלשטיין, הוצבה תחילה במקום ה- 24 והלא ריאלי ברשימת "יש עתיד" ובעקבות האיחוד עם בני גנץ נדחקה למקום ה- 55 ברשימת "כחול לבן", מקום שלא ריאלי בשום צורה שכן לפי הסקרים תזכה מפלגת כחול לבן בכ- 30 מנדטים.

מועמדת נוספת עו"ד לימור תלם מגן, אמנם לא תושבת העמק, אבל מזוהה עם העמק בעקבות שנים של עבודה כיועצת המשפטית של עיריית מגדל העמק. מגן הוצבה במקום ה- 9 והלא ריאלי ברשימת ישראל ביתנו לכנסת, הרשימה שעל פי כל הסקרים לא עוברת את אחוז החסימה וכך סביר להניח גם תלם מגן לא תיבחר, צגם אותה לא נראה בכנסת ונראה אותה חוזרת למקום עבודתה בעיריית מגדל העמק…

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות