fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"בטוח שאמא ראתה אותי מלמעלה וחגגה איתי"

סהר כהן כבש את שער הניצחון לזכות הפועל בית שאן נגד צפת/ כרמיאל, 6 דקות בלבד לאחר עלה כמחליף ולאחר בצורת בת שנה, חשף חולצה עם כיתוב מרגש, והקדיש את השער לאמא שלו שהלכה לעולמה
מקדיש לאמא. סהר כהן (צילום: אביב עובדיה, גולר)
מקדיש לאמא. סהר כהן (צילום: אביב עובדיה, גולר)

"חיכיתי לזה המון זמן, וזה הגיע בעיתוי הכי מתוק", אומר חלוץ הפועל בית שאן, סהר כהן, שכבש את שער הניצחון על כרמיאל/ צפת וחשף חולצת טריקו עם הכיתוב: "אמא אני אוהב אותך".

סיפורו הטרגי של סהר כהן פורסם לפני מספר שבועות בידיעות הגליל. הוא סיפר על אמו יעל ז"ל, שהלכה לעולמה לאחר מאבק במחלה הקשה, על הגעגועים הבלתי פוסקים אליה ועל כך שהוא מתכוון להמשיך להיות חזק למענה ולמען בני המשפחה.

כהן אף חשף באותו ראיון מרגש שלפני כל משחק הוא מסתכל לשמיים ומבקש ממנה עזרה. "אני עונד שרשרת עם הדיוקן שלה ולובש חולת טריקו עם תמונה שלה. כשאבקיע שער אקדיש לה אותו, אסתכל לשמיים ומאמין שהיא תראה מלמעלה ותהיה גאה בי", סיפר.

מקדיש לאמא. סהר כהן (צילום: אביב עובדיה, גולר)
מקדיש לאמא. סהר כהן (צילום: אביב עובדיה, גולר)

וזה בדיוק מה שקרה בשישי שעבר באצטדיון בבית שאן. כהן נכנס למשחק בדקה ה-80 ו- 6 דקות בלבד על כר הדשא הספיקו לו לכובש את שער הניצחון. "הייתה התפרצות רגשות, חיכיתי המון זמן לשער הזה והוא הגיע בדיוק ברגע שכולנו רצינו שיגיע. אני בטוח שאמא ראתה אותי מלמעלה וחגגה איתי, שמח שהענקתי לה קצת שמחה", אומר החלוץ בן – 20.

היה זה שערו הראשון של סהר כהן העונה, שהגיע לאחר שנה ללא כיבוש. את שער הליגה האחרון כבש סהר כהן בתאריך 31 במרץ 2015, במשחק התיקו 2-2 נגד הפועל קטמון ירושלים. כהן נחשב בית שאן לשחקן עם כשרון ופוטנציאל, שעדיין ממתין לפיצה הגדולה שלו.

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות