fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יובל שאוט: "במקום לחגוג לילד עם עוגות ושתייה, חגגנו בצנעה בחצר"

היום יום הולדת. יובל ורום חוגגים (צילום עצמי)
היום יום הולדת. יובל ורום חוגגים (צילום עצמי)

לא כך קיווה כוכב הכדורגל העפולאי, יובל שאוט, לחגוג את יום הולדתו הראשון של בנו רום, שבדיוק היום (שישי) חוגג שנה. "במקום לחגוג עם עוגות ושתייה חגגנו לו בצנעה עם האישה והילדה בחצר. אפילו הסבים והסבתות לא היו".

בלית ברירה מתחיל שאוט, כמו כל עם ישראל, להתרגל לחיים בהסגר. "ימים הזויים, אפילו לא פשוטים בכלל, אבל זה המצב. צריך להקשיב ולהישמע להנחיות, אחרת הסיפור הזה לא יסתיים", מסביר שאוט, שבקיץ האחרון חתם על חוזה ל- 3 שנים והוא אמור לשחק בהפועל עפולה, עד סוף הקריירה שלו.

שני ילדיו, רום בן השנה ומיקה בת 3, מתקשים להסתגל, למרות שהם לא באמת מבינים מה קורה. "הם כבר למעלה משבועיים בבית, מיקה מתחילה לטפס על הקירות", אומר אבא יובל, "למזלי יש לי גינה, אז הם יוצאים לנשום אוויר, אבל זה עדיין קשה בלי ההורים שלי ושל אשתי".

יובל שאוט, שחזר בקיץ מעונה בהפועל נוף הגליל, סוגר לאט לאט ארבעה חודשים בלי כדורגל, עקב פציעה שעבר ממנה החלים עם… פרוץ משבר הקורונה והשבתת הליגות. "אני מתגעגע מאוד לכדורגל, במיוחד אחרי מה שעברתי בעונה שעברה (קרע את רצועות הברך). אני מקווה שכולם ינוחו ויחזרו חזקים יותר מהתקופה המאתגרת שאנו עוברים".

יובל שאוט: "לא בונה על הקפאה"

יובל שאוט נחשב לשחקן מספר 1 שגדל בעפולה בעשור האחרון ובמשך לא מעט שנים נשא על כתפיו את מחזיקת גביע הטוטו לשנת 2017 (ניצחה 3–0 את הפועל רמת גן במשחק הגמר).

-יש בעפולה כאלה שבונים על הקפאת הליגות והקפאת הירידות…

"אני לא רואה את המנהלת מבטלים את הליגה כל כך מהר, אבל אני חושב שבכל מקרה נישאר בליגה, כי יש לנו שחקנים איכותיים ושמנו מאחור את כל מה שעברנו מפתיחת העונה, אנחנו מרוכזים וממוקדים במשימה שעומדת לפנינו והיא להישאר בליגה. קודם שתיגמר כבר התקופה ההזויה שאנחנו עוברים".

שאוט חוגג יום הולדת שנה לבן רום (צילום עצמי)
שאוט חוגג יום הולדת שנה לבן רום (צילום פטל)

-משפט לסיום

"מבקש מכל עם ישראל לשמור על הנהלים ועל התקנות של משרד הבריאות, החיים שלנו ושל המשפחות שלנו יקרים. אסור להתחכם, אסור להיות גיבורים, פשוט לשבת בבית ולקוות לימים יפים יותר, שיגיעו במהרה"

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות