fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קסם של אופרה

צילום: אלון בינשטיין

 

 

 

היכל התרבות ברקוביץ' בנוף הגליל היה ביום ראשון השבוע מלא  עד אפס מקום. קהל רב הגיע לצפות במופע האופרה "חליל הקסם" בביצוע משותף של כישרונות מקומיים יחד עם סולני האופרה הישראלית

 

פרויקט "אופרה בקהילה" הגיע השבוע לנוף הגליל עם הפקה מיוחדת של האופרה "חליל הקסם" מאת וולפגנג אמדאוס מוצרט, בהשתתפות מיטב הכישרונות המקומיים במגוון תחומי האומנות: רקדנים, שחקנים, זמרים ונגנים על במה אחת עם סולני האופרה הישראלית . האירוע הנוצץ והצבעוני הוא פרי פעילות  חינוכית מיוחדת שליוותה  את בתי הספר בעיר במשך חודשים ארוכים במטרה לחשוף את התלמידים לקסם של אמנות האופרה.

"חליל הקסם" זכה לתשואות מן הקהל שהריע לכוכבים שהופיעו על במת היכל ברקוביץ' ולרשת המרכזים הקהילתיים "פסיפס" שסייעה בהפקת המופע בשיתוף הנהלת האופרה הישראלית ועיריית נוף הגליל.

 

 

 

עדי האס – מנכ"לית רשת "פסיפס":"התרגשנו לראות את הקהילה שלנו, מהגיל הרך ועד גיל הזהב, מכל הצבעים והגוונים, מופיעים יחד, יוצרים יחד, מספרים יחד את הסיפור העתיק של מלחמת האור בחושך.
בסצנת הסיום, מקטנים ועד גדולים, כולם עלו יחד לבמה ושרו על תקווה, על אהבה, על שלום, על הביחד."בהחלט רגעי אושר מרגשים אשר יישארו בזכרוננו לעוד הרבה זמן."

עדי האס הוסיפה: "אני מבקשת להודות לעיריית נוף הגליל על ההזדמנות ועל השותפות היפה. אני מודה לכל המשתתפים שלקחו חלק בפרויקט הגדול והמיוחד הזה, לכל אנשי הצוות, המורים והמדריכים שעבדו במרץ ובמקצועיות רבה עם המשתתפים, להורים והמשפחות שתמכו ועזרו. התרגשתי לראות את כולם  פועלים יחד, חושבים יחד, מוצאים פתרונות יחד, נותנים כתף, בונים יחד את הפאזל המורכב הזה שהסתיים השבוע בתחושת סיפוק גדולה, בהופעות קסומות ובהצלחה כבירה."

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות