fbpx
Nazareth, IL
27°
Sunny
21h22h23h0h1h
25°C
24°C
24°C
24°C
24°C

נפגשו אחרי 42 שנה

בנות מחזור כ"א בבית הספר המקיף ע"ש שרת קיימו פגישת מחזור לבנות בלבד והתרגשו לפגוש את החברות לספסל הלימודים. "היה כיף ומרענן להרגיש בנות 16 לכמה שעות, עם הצחוק, הזיכרונות וכל מה שהחזיר אותנו 40 שנה אחורה"
תמונה קבוצתית של משתתפות המפגש (צילום אלבום פרטי)
תמונה קבוצתית של משתתפות המפגש (צילום אלבום פרטי)

בוגרות מחזור כ"א בבית הספר "שרת" בנצרת עילית, שסיימו את לימודיהן בשנת 1982, קיימו מיני מפגש מחזור לאחר שנים רבות בהן לא התראו. הגברים של השכבה לא הוזמנו, אלא רק הבנות, נשים בגילאי 60+, שהתרגשו לראות אחת את השנייה לאחר שנים רבות בהן לא נפגשו.

בין הבנות שהגיעו למפגש: שוש חנניה (מיארה), דליה חוגה (אטיאס), יוספה הניג (טוביה), מרים איציק (זנטי), חדווה גיגי (מזרחי), אתי מניה (אוחיון), מרלן וולדנר (בן ישי), סיגל הייטנר (בארי), טלי ברקוביץ, כרמלה גז, נורית רוחס, מרים סקלאר, חן ברקוביץ, רחל הלגוע (בן שימול), חן ברקוביץ ואחרות.

את המפגש ארגנו בהתראה קצרה מרלן וולדנר (בן ישי) ורחל הלגוע (בן שימול), שארגנו את המפגש תוך שבועיים, בחצר ביתה של בוגרת השכבה אתי מניה, בכפר שמריהו. על הקייטרינג העשיר, טעים ומפנק היה אחראי בן השכבה היחיד ש"הורשה" להיכנס לאירוע, השף דודו ברעם, שפינק את הבנות בשלל מטעמים.

בחצר של מניה (צילום אלבום פרטי)
בחצר של מניה (צילום אלבום פרטי)

אחרי 42 שנה

"תודה לבנות השכבה שהגיעו, היה ערב מרגש, מהנה, שמח, אווירה נהדרת, זיכרונות שהעלינו, כל אחת סיפרה את החוויות מאז שסיימנו ללמוד עד היום, שנמשיך להיפגש תמיד רק", סיכמה מרלן וולדנר.

אתי מניה: "התרגשתי במיוחד לראות בנות שלא ראיתי 42 שנה והזכירו לי חוויות ילדות מדהימות. תודה לכולכן על מפגש מרגש".

דליה אטיאס: "היה כיף ומרענן להרגיש בנות 16  לכמה שעות, עם הצחוק, הזיכרונות וכל מה שהחזיר אותנו 40 שנה אחורה".

שוש חנניה: "היה ערב מרגש ומהנה. זה התחיל כבר באוטו בדרך. העלינו זיכרונות וצחקנו מלא. היה מרגש לפגוש את כולן והייתה אנרגיה מיוחדת".

מירי ירמיצקי: "היה ערב מרגש, מצחיק וכייפי. תודה למרלן ורחל על הארגון ולאתי על אירוח חם ונעים".

כרמלה (אבוטבול) גז: תודה ליוזמות הערב המהנה, המוצלח והמרגש. היה כיף לפגוש את הבנות ולשמוע את הסיפורים של כל אחת ואחת. אתן משתבחות והגיל הוא רק מספר".

העלו זכרונות מגיל 16 (צילום אלבום פרטי)
העלו זיכרונות מגיל 16 (צילום אלבום פרטי)

 

אהבתם? שתפו!

מומלץ לקריאה

תגיות

שיתוף ברשתות החברתיות