fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בצפת פותחים את חגיגות שנת ה-75 לשחרור העיר עם פסטיבל האביב

יובל המבולבל צילום : רפי דלויה
אליעד נחום צילום: רן לוי

חודשי אביב וקיץ של מופעים ופעילויות מיוחדות בסימן 75 שנה לשחרור העיר צפת יוצאים לדרך בשבוע הבא, כאשר הפתיחה החגיגית תהיה בחול המועד פסח בפסטיבל אביב בצפת: יובל המבולבל, מני ממטרה, אליעד נחום, מתנפחים, להטוטנים, דוכנים ועוד שלל הפתעות יחכו לאלפים שיגיעו לאירועים השונים ברחבי העיר.

ביום א' 9.4 י"ח ניסן, ברחבת הסראייה מהשעה 10:00 יופיעו על הבמה הגדולה מני ממטרה, אסתר ואוטו גלידה ויובל המבולבל וברחבה יחכו למשפחות הרבות מתקני מתנפחים, דמויות ענק, דוכני מזון ועוד. מהשעה 16:00 יופיעו הרכבים מקומיים ובשעה 18:00 המופע המרכזי – אליעד נחום. במקביל לפעילויות בסראייה תתקיים בעמק התכלת פעילות לקהל הדתי. ביום ב' 10.4 י"ט ניסן במגרש המקורה ליד הבריכה העירונית בין השעות 11:00-14:00 הפנינג לילדים עם מופע קסמים, מתנפחים, דוכני יצירה ועוד. כל האירועים בכניסה חופשית.

ביום ה' 13.4 כ"ב ניסן – חגיגת המימונה בהיכל התרבות – בשעה 18:30 – קבלת פנים מרוקאית ובשעה 19:30 המחזמר 'אינתה עומרי' על הזמרת אום כולתום בכיכובה של הזמרת דקלה.

את אירועי שנת ה-75 ילווה לוגו מיוחד אותו יצרה תושבת העיר רות אזולאי שנבחר מבין הלוגואים הרבים שהגישו תושבי צפת והסביבה. "שבוע פסח שלנו הוא רק הפתיחה לעונה שלמה של אירועים מיוחדים בסימן 75 לשחרור צפת" אמר ראש העיר שוקי אוחנה "לאחר הפסח נקיים את 'יום צפת' שיכלול בין היתר את המרוץ שכבר הפכנו למסורת ואת טקס הנצחת משחררי העיר המשולב עם הענקת אותות יקירי העיר שלנו לצד מופע של אברהם טל, וזוהי באמת רק הפתיחה להמשך של חגיגות עצמאות על טהרת אמני צפת, שורת מופעי ענק בקיץ, מופעים לקהלים השונים, פסטיבל הכליזמרים הבינלאומי ה-36 ופסטיבל הלאדינו והשירה הספרדית הבינלאומי ה-5 – שני הפסטיבלים הבינלאומיים המיוחדים של צפת ועוד ועוד. כולם מוזמנים להצטרף אל החגיגה הגדולה!".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות