fbpx
Nazareth, IL
26°
Sunny
9h10h11h12h13h
29°C
31°C
33°C
35°C
35°C

אף פעם לא מאוחר: בני הגיל השלישי שפונו מיישוביהם בצפון, לומדים להשתמש בטלפון חכם

במסגרת פרויקט "קהילה לדורות״ בתמיכת ג'וינט אשל ובשיתוף עמותת מחשבה טובה, התקיים קורס לתושבים מבוגרים שפונו מבתיהם בגבול הצפון, בו נלמדו תוכנות, אפליקציות וכלים טכנולוגיים שיאפשרו להם לשפר את יכולות התקשורת עם בני משפחתם באמצעות הטלפון החכם
לומדים דברים חדשים. בני הגיל השלישי, בוגרי הקורס צילום: באדיבות עמותת מחשבה טובה

במלון קיבוץ לביא נערך אירוע סיום קורס יישומי בשימוש בטלפונים חכמים לבני הגיל השלישי. זאת, במסגרת פרויקט "קהילה לדורות״ בתמיכת ג'וינט אשל ובשיתוף עמותת מחשבה טובה.

בקורס השתתפו תלמידים ותיקים, אשר מפונים מבתיהם מיישובי המועצה האזורית מבואות חרמון שבצפון.

בקורס נלמדו תוכנות, אפליקציות וכלים טכנולוגיים כמו: יומן גוגל, צילום, gmail, וואטסאפ, ועוד כלים יישומיים שמאפשרים לאנשים בגיל השלישי יכולות תקשורת עם בני משפחתם.

אורח הכבוד באירוע היה ראש מועצת מבואות חרמון מני בן מובחר, שאמר: "אנחנו רוצים לראות את התושבים שלנו ואת הקהילה שלנו חזקים ולראות את כולם בבית. אני שמח על ההזדמנות של ההעשרה החשובה שיזמה עמותת מחשבה טובה, להעביר שיעורים וחיבור לטכנולוגיה מתקדמת ותקשורת עם האהובים שלהם".

משתתף התוכנית, אבנר שפירא, בן ה-81 ציין: "שמחתי להגיע ללמוד את התכנים המעולים, וכמה שחשבתי שאני יודע ומכיר את הטלפון החכם שלי, הבנתי שיש לי עוד הרבה מה ללמוד. כייף גדול שחושבים עלינו".

אלון ארצי, מנהל פעילות מחוז צפון במחשבה טובה: "זכות גדולה עבורנו לבוא אל התושבים הוותיקים המפונים ולהעניק להם קצת מהידע שלנו על העולם הטכנולוגי. הכלים שלימדנו אותם בתוכנית יאפשרו להם לנהל את חייהם ביעילות, לתקשר עם בני משפחותיהם, ויעזור להם לשמר זיכרונות״.

 

קרדיט : באדיבות עמותת מחשבה טובה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות