fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

‫ההפתעה המרגשת של אופק מלכה לסבו

אופק מלכה ממגדל העמק רצה להפתיע את סבא שלו, אברהם ובמסגרת שיפוץ שנערך בעסק המשפחתי, הצייר בנצי ברופמן צייר ציור קיר שלו בגודל 7 מטרים לכבודו
ההפתעה של סבא אברהם (צילום: אופק מלכה)
ההפתעה של סבא אברהם (צילום: אופק מלכה)

קצביית "א.ג.ש מלכה מרכז הבשר" היא עסק משפחתי ותיק, חנות ביתית הממוקמת במרכז העיר מגדל העמק. אברהם מלכה, האיש שהקים את מפעל חייו לפני עשרות שנים לא ויתר גם בתקופת הקורונה והגיע כל יום לקצביה.

נכדו אופק, החליט בתקופה זו לשדרג את פנים וחוץ הקצבייה ולשם כך הזמין גם את אמן הגרפיטי הידוע ממגדל העמק, בנצי ברופמן לצייר ציור קיר ענק באורך של שבעה מטרים בדמותו של אברהם.

"לפני כמה חודשים, פגשתי את בנצי עובד בעסק אחר של בשר, התחלנו לדבר, הוא הראה לי ציורים שהוא עשה ושמרנו על הקשר", מספר אופק, "הזמנתי אותו לפגישות כי רציתי לשפץ את מבנה העסק שלנו ובמקביל גם שינינו את הלוגו לאחד כזה שיוקיר תודה לסבא, שהקים את העסק בשתי ידיים מאז שעלה לארץ ומנהל אותו עד היום. מאז שעשינו את הציור הזה, אני קורא לו קיר הכבוד כי זה מה שהוא נותן לסבא שלי בעצם. כל פעם שהוא רואה את הציור, יש לו קצת דמעות בעיניים, הוא ממש מתרגש, צוחק ומחייך. הוא מהאנשים של פעם".

 

לרכילויות נוספות בידיעון עפולה וידיעות הגליל לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות