fbpx
Nazareth, IL
31°
Sunny
20h21h22h23h0h
27°C
26°C
25°C
24°C
23°C

מה עשו כתב ערוץ 13 והצלם שלו ברמת הגולן?

הגיעו לתעד מקרוב את השלג הרב שירד בקיבוץ עין זיוון בצפון רמת הגולן שהתמלא באלפי מבקרים ומטיילים
עלי מוגרבי בשלג של רמת הגולן (צילום תקשורות)
עלי מוגרבי בשלג של רמת הגולן (צילום תקשורות)

*עלי מוגרבי כתב הצפון של חדשות 13 והצלם גדעון לב-ארי הגיעו לתעד מקרוב את השלג הרב שירד בקיבוץ עין זיוון בצפון רמת הגולן.  ליזו לוינשטיין, מנהלת הקבלה בכפר הנופש עין זיוון קיבלה את השניים ברוחב לב וערכה להם סיור בין בקתות כפר הנופש שנצבעו לבן, ביקבים ובאתרי התיירות והקולינריה בקיבוץ, שהתמלאו באלפי מבקרים ומטיילים.

*פוצו דוד, הסמל המסחרי של הולכים אחרת בנוף הגליל כבר לא שם. למה? תשאלו את הבוס שלו אל באנדי.

*דני ושולה תורג'מן מנוף הגליל חיתנו באירוע מלהיב את בתם הבכורה, קורל, באולם בחדרה. השמחה הייתה רבה והשמפניה נשפכה כמים. מזל טוב.

*עו"ד חיים קנת, נגיד אזור ישראל של רוטרי, ערך ביקור במועדון 'רוטרי יסוד-גליל". נשיא המועדון תא"ל (במיל') מיכה טמיר והרוטריונים, חברי המועדון ערכו לנגיד ביקור במכינת 'ימין אורד' בחצור הגלילית, לה מסייע המועדון בהיבטים שונים: תרומות כספיות, מזון, חשיפה, שותפות באגודת הידידים ועוד.

*כמו כן נערכה פגישה עם הסגל והחניכים, בני נוער מאוכלוסיות מיוחדות, העוברים במקום לימודים העשרה ופעילות חינוכית מגוונת כהכנה לגיוס לצה"ל ולחיים במדינה. המכללה גם מאפשרת לתורמים לאמץ חניך ובכך לאפשר ליותר ויותר בני נוער לעבור את החוויה המכוננת ומשנת החיים ולהתגייס לצה"ל.

חג בכוורות הגליל

*עם בוא חג הפסח ועונת האביב, מזמינה מועצת הדבש את הקהל הרחב לביקור במכוורות ברחבי הארץ, בייחוד בתקופה זו בה עדיין יש שפע של מרבדי פריחה שופעת ואיכותית, לפגוש דבוראים, לטעום דבש עם מצות, לחוות וללמוד על עולמן הקסום של הדבורים ועל חשיבותה של הדבורה בהאבקת פרחי ירקות ופירות ההופכים למזון מן הצומח.

*לאחר שנתיים של הפסקה עקב הקורונה, מזמינים בתיירות עין-גב משפחות, חברים וילדים- לחגוג את פסח, בנמל עין גב, בשלל אטרקציות לכל המשפחה ב'פסטיבל עין גב-סובב כנרת'. הפסטיבל (17-20 אפריל) הפך במרוצת השנים ל"מדורת השבט" של הזמר העברי ולאחת המסורות הישראליות המשמעותיות המחברת בין דורות,- מציין השנה 77 שנים ויוקדש לגלי צה"ל המציינת 70 שנה להיווסדה ולתוכנית המיתולוגית ארבע אחר הצהריים החוגגת 40 שנה, עם מיטב יצירות המופת בזמר העברי בביצועים מקוריים ומחודשים.

משפחת אופיר-האלון הגליל (צילום רון מלול)
משפחת אופיר מאלון הגליל (צילום רון מלול)

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות