fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בן של מלך ביקר בעפולה

חן הררי מארח את גילי ארגוב (צילום עצמי)
חן הררי מארח את גילי ארגוב (צילום עצמי)

*המוסיקאי המוכשר מעפולה, חן הררי, אירח השבוע בסטודיו שלו בעפולה, בן של מלך: גילי ארגוב, בנו של זוהר ארגוב האגדי. האם מבירת העמק יבוא הקאמבק של ארגוב ג'וניור?

*מנכ"ל 'ספא לרכב' מעפולה, מני שלוקה, יחד עם הצוות המנצח אסף ושמשי, דאגו שכל הרכבים ייכנסו מטונפים ויצאו דנדשים ומפונקים. אכן ספא מפואר לרכב.

*מזל טוב לאושרת דרעי מעפולה, שחוגגת את יום הולדתה בדיוק היום (שישי) הבעל אלון נכנס לכוננות פינוקים. מזל טוב.

*האושיה הכי הכי בעולם האפייה והקונדיטוריה בעמק  והגליל, צביקה שלוקה, יחד עם הרעיה, יעל,  ממשיכים בצנעה במעשי החסד הנפלאים שלהם. אנשי אמת וצדקה.

*הפדגוג המוערך,  יו"ר ועד מורי ביה"ס 'אורט יהודה' בעפולה, איש שכולו עדינות בשילוב שלווה ורוגע, גורם לצגןר בכל פעם להתרגש מהאושיה הווירטואוזית שנקראת ניסים קרס. תשאלו את דורון עמרני, החצי השני.

*איתי שלמה הוא הקב"ט החדש של מוסדות החינוך בעפולה ומחליף בתפקיד את אורן אעידן. אומרים שהוא תותח… בהצלחה חבר.

*המורה לספורט המיתולוגית מעפולה, יהודית לוי, נכס אמיתי ובעיקר אישה עם איכויות ושאיפות לחולל שינויים ומהפכות בדרכה, הוכיחה השבוע כי כוחה במותניה. אלופה.

הבן של חגג יום הולדת

*יד ימינו של סגן ראש העיר שלמה מליחי, רויטל לוי, בילתה בשבת עם בתה הודיה בבריכה בעפולה עילית. היה מוי כיף.

*השחקן חי דוידוב, המככב בסדרה 'שנות ה- 90', התארח השבוע בעפולה ולא ויתר על ביקור אצל החברה מהסט, מזל כהן. מיותר לציין שרצו שם אחלה קטעים…

רצו צחוקים. מזל כהן וחי דוידוב (צילום עצמי)
רצו צחוקים. מזל כהן וחי דוידוב (צילום עצמי)

 *הרבנית הנודעת אילנית פזואלו מעפולה, אם הבנות השקופות בעפולה ובעמק היא מעבר להיותה מייסדת ומנהלת מדרשת 'אחיות', גם אופה בחסד עליון, עוגות מארץ החלומות. קארין גורן מאחורייך.

*מזל טוב למשפחת אמסלם מעפולה, בהגיע הבן נהוראי למצוות. בשני האחרון הייתה העלייה לתורה. רק בשמחות.

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות