fbpx
Nazareth, IL
24°
Clear
0h1h2h3h4h
24°C
23°C
22°C
22°C
21°C

שגיא מלול המליץ, תום אלמדון חתם בהפועל נוף הגליל

שוער העבר של מכבי חיפה יחליף בתפקיד את דודי גיל שפרש אתמול. * אלמדון יאמן עד סוף העונה העם אופציה לעונה הבאה
תום אלמדון (צילום: איסר רביץ)
תום אלמדון (צילום: איסר רביץ)

הפועל נוף הגליל לא המתינה יותר מדי זמן ולאחר פרישתו אתמול של מאמן השוערים, דודי גיל, החתימה היום (חמישי) את שוער העבר תום אלמדון למאמן השוערים של הקבוצה.

אלמדון, שחקן עבר של מכבי חיפה, עוסק מאז פרישתו ממשחק פעיל באימון שוערים. הוא חתם עד סיום העונה עם אופציה לעונה הבאה. מיד עם סיום עבודתו של גיל אתמול, פנה השוער שגיא מלול למאמן הקבוצה, ירון הוכנבוים והעלה בפניו את שמו של אלמדון, בעל רזומה עשיר שלרוע מזלו שיחק בתקופה של ניר דוידוביץ.

בנוף הגליל הכחישו בתוקף את הפרסומים לפיהם מאמן השוערים של הפועל עפולה, אריק שמואלי, היה אמור להגיע. "אפילו לא פנינו אליו, הוא עובד בקבוצה ונמצא תחת חוזה", אמרו בנוף הגליל וטענו כי מטרת הפרסום הייתה לחמם עוד יותר את מערכת היחסים הנפיצה מול הפועל עפולה.

שיחה קשה שהובילה לסיום העבודה

בינתיים מתבררים פרטים על השיחה בין הוכנבוים לדודי גיל, שהביאה לסיום עבודתו. בסביבתו של המאמן טענו כי הגיע לפגישה שגרתית וכי הופתע מההתקפה עליו מצדו של דודי גיל, שטען כי אינו מרגיש בנוח בצוות המקצועי וכי המאמן "סימן", אותו לאור משקעי העבר ביניהם.

יש לציין כי דודי גיל ומאמן הכושר שרון כץ לא מדברים כבר מספר חודשים. היו שטענו כי גיל לא שוכח לכץ את העובדה שפיטר אותו מהפועל עפולה, בתקופה בה היה המנהל המקצועי של מחלקת הנוער וגיל שימש כמאמן השוערים.

 

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות