fbpx
Nazareth, IL
32°
Sunny
19h20h21h22h23h
29°C
27°C
26°C
25°C
24°C

ראובן גל: "קודם נשיג את המטרות של המועדון ואז אפרוש בכבוד"

בגיל 36.5 חתם קפטן הפועל נוף הגליל לעונה נוספת, שאמורה להיות עונת הפרישה שלו, אבל אצל גל אף אחד לא מוכן להתחייב... * באימונים הוא נראה חד וממוקד וזוכה למחמאות * ולא, הוא לא מקנא בברקמן ותורג'מן שחזרו מליגת העל
עונה אחרונה? ראובן גל (צילום חגאג רחאל)
עונה אחרונה? ראובן גל (צילום חגאג רחאל)

בשקט אופייני חתם לעונה נוספת קפטן הפועל נוף הגליל, ראובן (בובי) גל, לעונה נוספת ואם לא יהיו הפתעות של הרגע האחרון, עונת 20/21 תהיה עונת הפרישה שלו מכדורגל בגיל 36.5.

כזכור, העונה האחרונה הייתה אמורה להיות עונת הפרישה שלו, אלא שאירועי משחק הליגה האחרון בעפולה, שהיה אמור להיות משחקו האחרון אך הוא לא שותף בו, שינו את כוונתו.

גל הודיע בפוסט זועם שהעלה בפייסבוק כי הוא לא הולך לשום מקום. "אני לא פורש ונשאר בקבוצה", הודיע. המנכ"ל גיל ברעם הודיע כי עתידו יקבע אך ורק על ידי הצוות המקצועי.

ואכן, גל התייצב לפתיחת אימוני טרום העונה, בהם נראה חד וממוקד וזכה למחמאות על היכולת שהציג.

רועי כהן וירון הוכנבוים הבינו שיש להם על מי לסמוך בהגנה כמחליף לקו ההגנה החזק שבנו והחתימו אותו לעונה נוספת, שעל הנייר תהיה האחרונה בקרירה שלו, אבל אף אחד לא מוכן לחתום על זה…

‏ראובן גל: "ברוך השם חתמתי, שמח שכולם הבינו במועדון שהם צריכים לתת ‏לפרוש בכבוד ‏במועדון החדש ובמגרש החדש, ‏רוצה להודות לכולם, כולל רונן פלוט ראש העיר שהיה מעורב בסוגיה".

גל הוסיף ואמר: "אני מאוד מקווה שנצליח להשיג את המטרות של המועדון השנה ואז אני אפרוש בכבוד כמו שמגיע ושוב רוצה להודות לכולם".

-מה המטרות?

"ללכת עד הסוף ולעלות ‏ליגה בעזרת השם".

ואם לא תקבל ‏דקות השנה, תרצה להמשיך עונה נוספת?

"אני עובד קשה באימונים, מאמין שאקבל את הדקות שלי, אבל בלי שום קשר היה לי ‏סיכום ‏עם גיל ורועי, ‏שזו השנה האחרונה שלי בהחלט במועדון".

-איך נראית לך הקבוצה עד עכשיו?

"ירון, רועי וגיל בנו קבוצה חזקה שללא ספק תדבר בליגה. חסר לנו עוד כמה ‏שחקנים בעמדות שונות כדי שנהיה קבוצה חזקה ונקווה שנמצא את השחקנים האלה כדי לעשות עונה חלומית".

"עודד צקול הוא הדבר הבא"

-יש בסגל המון שחקנים צעירים. על מי אתה יכול להצביע כמי שיגיע רחוק?

"השנה יש מלא ילדים טובים מאוד בסגל שאין ספק שכל עתידם לפניהם,  אבל ‏עודד צקול הוא הדבר הבא לדעתי. ‏עם עבודה קשה וקצת מזל, אין לי ספק שהוא יגיע לרמות הגבוהות והשמיים יהיו הגבול עבורו".

ראובן גל
ממשיך. ראובן גל (צילום: חג'ג ראחל)

"ברקמן ותורג'מן יהיו המנטורים"

-זניה ברקמן ובן תורג'מן חזרו הביתה מליגת העל. מה הם מביאים לקבוצה?

"הם מביאים ניסיון, זהות ‏וחיבור מהיר למועדון ולחדר הלבשה. הם עשו דבר וחצי דבר בקריירה שלהם והשנה הם יצטרכו להיות גם המנטורים של הצעירים הרבים בסגל שלנו".

-כשאתה רואה אותם חוזרים מקריירות בליגת העל, אין לך תחושת פספוס שנשארת כאן ולא ניסית לפרוץ?

"כן, בהחלט מרגיש פספוס אבל מתנחם שעשיתי קריירה יפה במועדון וזה מה שהכי חשוב לי. אני גדלתי בתקופה שהיה צריך להקיא כדי להיות ב- 18 שמתלבשים למשחק. אני גאה בכך שבמהלך הקריירה שלי שיחקתי עם שחקנים טובים, שהם שם דבר היום בכדורגל הישראלי, ברוך השם אני מודה לאלוהים על כל מה שנתן לי".

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות