fbpx
Nazareth, IL
24°
Clear
0h1h2h3h4h
24°C
23°C
22°C
22°C
21°C

נוער: אברהם אבוקרט מועמד לאמן את הפועל נוף הגליל

שחקן העבר שעשה קריירה מופלאה במכבי חיפה, צפוי לאמן את הקבוצה שנשארה בליגת העל בחסות הקורונה * הבעיה: הסכומים גבוהים, בסביבות ה- 20 אלף שקל * רועי כהן: "אבוקרט אחד שעבר הכל בכדורגל הישראלי כשחקן וכמאמן וזה יהיה כבוד גדול"
דורש סכומים גבוהים. אבוקרט (צילום ג'ו לוציאנו)
דורש סכומים גבוהים. אבוקרט (צילום ג'ו לוציאנו)

מאמן הנוער של הפועל נוף הגליל, סמי מיכאלוב, שהצליח להשאיר את קבוצתו בליגת העל לנוער בחסות הקורונה, בעונת הבכורה שלה בליגת של הגדולים בנוער, לא צפוי להמשיך בתפקיד בעונה הבאה.

במחלקת הנוער מייעדים למיכאלוב תפקיד חדש: מנהל החטיבה הצעירה במועדון, שתכלול שחקנים מגילאי נערים א' עד בית הספר לכדורגל.

בתוך כך נודע כי השם החם לאימון קבוצת הנוער הוא אברהם אבוקרט, מטובי שחקני העבר של מכבי חיפה, שלא רשם הישגים יוצאי דופן בתחום האימון.

בשבוע שעבר התקיימה פגישה עם אבוקרט, שדיבר על סכומים גבוהים, בסביבות ה- 20 אלף שקל בחודש, סכומים שבנוף הגליל יתקשו לשלם. השאיפה היא שמכבי חיפה תממן חלק מעלות המאמן, עדיין לא בטוח שהירוקים מעוניינים.

קריירה מפוארת כשחקן, כמאמן פחות

אבוקרט, בן 60, החל בקריירת אימון לאחר פרישתו ממשחק ב-1993, שימש כעוזר המאמן לגיורא שפיגל, והחזיק בתפקיד עד לעזיבתו של שפיגל, ב-1998.

לאחר סיום דרכו בקבוצה הבוגרת החל אבוקרט לאמן את קבוצת הנשים של מכבי חיפה, ובהמשך אימן את קבוצות הנערים השונות של המועדון. בשנת 2012 מונה למאמן קבוצת הנוער של המועדון, ובעונתו הראשונה זכה עמה בדאבל.

המנהל המקצועי של המועדון, רועי כהן: "אנחנו מנסים לעשות הכל במסגרת שתוף הפעולה עם מכבי חיפה, להביא למועדון פיגורה כמו אברהם אבוקרט, אחד שעבר הכל בכדורגל הישראלי כשחקן וכמאמן,זה יהיה כבוד גדול להפועל נוף הגליל, שאישיות כמו אברהם אבוקרט תאמן את קבוצת הנוער שלנו, אני מקווה שכל הדברים ייסגרו על הצד הטוב ביותר".

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות