fbpx
Nazareth, IL
32°
Sunny
14h15h16h17h18h
32°C
32°C
31°C
30°C
30°C

מכבי אחי נצרת בסכנת פירוק

הקבוצה שבעבר הלא רחוק הייתה הבכירה במגזר הערבי ואף שיחקה בליגת העל נמצאת בחובות כבדים שעשויים להוביל אותו לפירוק ולרישום מחדש בליגה ג'
אחמד חילו (צילום עצמי)
ההתדרדרות החלה מעז עזב. אחמד חילו (צילום עצמי)

ערפל כבד סביב המשך פעילותה של מכבי אחי נצרת מליגה א', בעבר הלא רחוק הקבוצה ההבכירה במגזר הערבי, ששיחקה שנים רבות בליגה הלאומית ואף העפילה בשתי קדנציות לליגת העל.

גורם מקורב למועדון המלווה אותו כבר שנים ארוכות אומר: "מאז שאחמד חילו עזב מורגשת נפילה ואת התוצאות אנחנו רואים בשנים האחרונות. חילו היה האבא והאימא של המועדון". הקבוצה פתחה את עונת 2023/24 במינוס 12 נקודות, אך הצליחה לשרוד בליגה תחת הדרכתו של המאמן מהראן לאלא.

אלא שהעירייה התחייבה ב-2023/24 להעניק סכום של מיליון שקל לקבוצה ואף הודיעה על כך לבקרה התקציבית ולבית המשפט. עיריית נצרת, בראשותו של עלי סלאם, שבעבר היה הפטרון של הקבוצה, מתקשה לתפקד ולאחרונה אף מונה לה חשב מלווה ולא עמדה בהתחייבויותיה, דבר שעלול לגרום להפסקת פעילותה. במצב זה תיאלץ הקבוצה להתפרק ולהירשם מחדש בליגה ג'.

במכבי אחי נצרת מטילים את יהבם במציאת על מציאת בעלים לקבוצה, אלא שהמציאות של השנים האחרונות מוכיחה כי המניות של המועדון בירידה ואין קופצים על המציאה שנקראת מכבי אחי נצרת. במצב זה ככל הנראה לא יהיה מנוס מפירוק ולליגה ג'.

אהבתם? שתפו!

מומלץ לקריאה

תגיות

שיתוף ברשתות החברתיות