fbpx
Nazareth, IL
24°
Clear
0h1h2h3h4h
24°C
23°C
22°C
22°C
21°C

מהגלבוע לליגה הראשונה בפורטוגל

כארם זועבי חתם בקבוצת ריו אבה מהליגה הבכירה בפורטוגל. האב הגאה, מאמן הכדורגל אדהם זועבי: "בסוף הכל השתלם, אפילו מעל הציפיות. השמיים הם הגבול"
אדהם וכארם זועבי אחרי החתימה בפורטוגל (צילום אלבום משפחתי)
אדהם וכארם זועבי אחרי החתימה בפורטוגל (צילום אלבום משפחתי)

עכשיו זה רשמי: כארם זועבי, הילד המוכשר מהגלבוע, תושב הכפר טמרה זועביה וקרוב משפחתו של השאם זועבי, מבכירי השחקנים שקמו במגזר הערבי, ישחק בעונה הבאה בקבוצת ריו אבה מהליגה הבכירה בפורטוגל, לאחר שחתם היום עם הקבוצה מפורטוגל.

כארם, אביו מאמן הכדורגלן אדהם זועבי וסוכנו, אבי נמני, שוהים בפורטוגל לסגירת הפרטים האחרונים בחוזה לארבע שנים, במסגרתו תקבל קבוצתו, הפועל ירושלים סכום של 900 אלף יורו.

זועבי שיחק בסך הכל עונה אחת בליגת העל, אבל הבלגים התרשמו מהפוטנציאל האדיר שלו והבינו שיש להם שחקן שבעתיד יוכלו לעשות עליו אקזיט גדול.

ריו אבה היא מקפצה לשחקנים בדרך לקבוצה בכירה יותר. גם מהדי טארמי מפורטו, שצפוי לשחק באינטר, החל כאן את הקריירה שלו. "הילד אחרי עונה בליגת העל עובר לליגה הפורטוגלית והשמים הם הגבול", מתמוגג האב, מאמן בליגות הנמוכות בישראל.

אדהם זועבי מספר: "הילד הגשים חלום של כל המשפחה. מגיל אפס אנחנו במגרשים, עשינו מעבר חד מהכפר לירושלים. הילדים עזבו את הבית וגרו בתנאי פנימייה בירושלים. ובסוף הכל השתלם, אפילו מעל הציפיות".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות