fbpx
Nazareth, IL
23°
Clear
2h3h4h5h6h
23°C
22°C
21°C
21°C
20°C

מג'ד רושרוש: בן 27 וכבר שופט בליגת העל

רושרוש
בליגת העל. מג'ד רושרוש (צילום חגאג רחאל)

שופט הכדורגל מג'ד רושרוש, בן 27 נראה אפילו צעיר מגילו, רשם השבוע היסטוריה פרטית, כאשר שפט במשחק במסגרת ליגת העל. את המשחק קיבל כבונוס על הצטיינותו העונה בליגה הלאומית.

רושרוש נשוי לתמר ובני הזוג מתגוררים בנוף הגליל. כבר 11 שנים, הוא משמש כשופט כדורגל ובעונה הנוכחית הוא התקדם לשפוט בליגת העל והתחיל לשחות במים העמוקים, אם כי הוא עדיין לא חבר רשמית בסגל שופטי ליגת העל.

"אני נהנה מכל רגע על המגרש, אני עדיין עושה צעדים ראשונים בליגת העל, אבל בשבילי זה הגשמה של חלום", אומר השופט שככל הידוע הוא הצעיר ביותר בליגת העל. "לא בדקתי את הנתון הזה אף פעם אבל נראה לי שכן", הוא מצטנע.

מגיל אפס הוא  בעולם הכדורגל, "אפשר לומר שנולדתי עם כדורגל  ביד".  מעולם הוא לא שיחק בקבוצה מקצוענית, אבל לא הפסיק לשחק כילד בבית ספר במגרשי הספורט בשכונה. "חלמתי להיות  כדורגלן, אבל בשלב מסוים הבנתי שזה לא יקרה".

המפנה הגיע כאשר פנה לחלים זטמה, ששימש כשופט ליגת העל.  "הוא ייעץ לי ללכת לקורס שופטים ולנסות להשתלב בתחום.  סיימתי את הקורס ב -2009 ומאז אני שופט".

מג'ד נחשב למקצוען, שופט הגון, ענייני, שכל עתידו לפניו. "הוא לא רואה ממטר שום דבר על המגרש חוץ מהמשחק", מפרגנים לו באיגוד השופטים.

ביום שני האחרון ערך את הופעת הבכורה שלו בליגת העל, כששפט את המשחק בין מכבי נתניה לבני יהודה. "התרגשתי מאוד", הוא מודה, "אבל שמח שהמשחק עבר בשלום".

עבר טראומה קשה

לפני ארבע שנים הוא עבר טראומה קשה לאחר ששכל את אמו שנפטרה ממחלת הסרטן. "לאבד את אימא היה הדבר הקשה ביותר שעברתי בחיי, זה כאב שאף פעם לא ייגמר".

משפחת רושרוש התגוררה שנים בנוף הגליל, בשלב מסוים המשפחה חזרה להתגורר בנצרת, לפני שנתיים הוא חזר להתגורר בעיר.

 -איך אתה מגיב לקללות  מהיציע?

"אני באמת לא מתייחס לזה, אני לא שומע אותם על המגרש במיוחד בליגות הבכירות כל ההתמקדות שלי היא בשדה המשחק".

– בכל זאת אי אפשר לא לשמוע את הקהל מקלל את השופט ולא יודע שהוא שכל את אמו בטרם עת.

"לצערי זאת התרבות במשחקי הכדורגל ואף אחד כנראה לא יוכל לשנות אותה".

– אז מבחינתך טוב שאין קהל בגלל הקורונה

"ממש לא. כדורגל בלי קהל זה לא כדורגל. אני מעדיף שיהיה קהל ולא לשמוע את הקללות".

ביום שאחרי. מג'ד ורונן פלוט
ביום שאחרי. מג'ד ורונן פלוט
(צילום עצמי)

את הבוקר שאחרי משחק הבכורה שלו בליגת העל בילה אצל…ראש העיר רונן פלוט. הוא קפץ לביקור יחד עם אשתו הטריה תמר. "מגיל אפס אני חולה על כדורגל, כשהבנתי ששחקן אני כבר לא אהיה, עברתי לשדה האחר של המגרש והלכתי להיות שופט", הסביר השופט לראש העיר, שאיחל לו הצלחה בהמשך.

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות