fbpx
Nazareth, IL
22°
Partly Cloudy
7h8h9h10h11h
23°C
24°C
26°C
28°C
29°C

מבצע ושבו בנים באחי נצרת: רוצים להחזיר את אחמד עאבד ואנס דבור

רוצים לבנות קבוצה חזקה ואטרקטיבית למרות המגבלות התקציביות * בשלב זה עלותם של השניים גבוהה, אבל בנצרת לא מרימים ידיים בנושא * מאמן השוערים החדש דודו גורש: "קיבלתי הצעה כספית טובה"
מבצע ושבו בנים | יסגור מעגל בנצרת? אחמד עאבד (צילום חגאג רחאל)
מבצע ושבו בנים | יסגור מעגל בנצרת? אחמד עאבד (צילום חגאג רחאל)

מבצע ושבו בנים באחי נצרת:

במשא ומתן מתקדם עם שני כוכבי העבר של המועדון, אחמד עאבד ואנס דבור, במטרה להחזיר אותם הביתה. הבעיה כרגע היא כספית והשניים מדברים על סכומים שבאחי לא יוכלו לעמוד, אבל ההערכה היא שבסופו של דבר הם יסכימו לרדת בדרישות ויקבלו חוזים לכמה שנים, עד סיום הקריירה שלהם.

אחמד עאבד נמכר בזמנו להפועל קריית שמונה וקיבל מאיזי שרצקי חוזה של כ- 70 אלף שקל בחודש, הוא יצא לגיחה בליגה השנייה בתורכיה וחזר לארץ להפועל תל אביב, שם כבר קיבל כ-40 אלף שקל בחודש.

אנס דבור מושאל בקביעות בשנים האחרונות, בין היתר לבני לוד ולראשון לציון בעונה החולפת, בנצרת מעריכים מאוד את יכולתו המקצועית, אבל יבקשו ממנו לשפר את ההתנהגות שלו

שוער העבר דודו גורש, שזכה באליפויות במדי הפועל באר שבע ואף רשם הופעות בנבחרת ישראל,  חתם כמאמן שוערים של מכבי אחי נצרת. גורש לא ממש עוזב את הפועל עכו אלא ימשיך במקביל לשמש כמאמן שוערים גם במחלקת הנוער של הפועל עכו.

דודו גורש: "קיבלתי הצעה טובה"

גורש: "כמובן שהייתי מעדיף להיות מאמן שוערים בהפועל עכו, אבל בכדורגל צריך לפעמים להיות גמישים ולהסתגל לשינויים. קיבלתי הצעה כספית טובה מאחי נצרת ונעניתי בחיוב. אני לא עוזב את הפועל עכו ואמשיך לגדל את הדור הבא של שוערי המועדון ולחפש את הדודו גורש הבא. הכל נעשה ברוח טובה ובשיחה גלויה. אני מאמין שעוד אהיה מאמן שוערים בקבוצה הבוגרת של הפועל עכו".

אחמד דראושה (22), תושב איכסל שגדל המחלקת הנוער של המועדון, חתם לשלוש עונות בהפועל חיפה. מאחר ומדובר בשחקן צעיר עם פוטנציאל הוחלט להחתימו על חוזה אורך טווח.

דראושה כבש שישה שערים בעונה שעברה במ.ס כפר קאסם בליגה הלאומית ובישל שישה נוספים. הוא גדל באחי נצרת בשורות קבוצה הנוער שלה כבש 40 שערים בשלוש עונות.

דראושה:  "אני מודה לכל מי שקידם את המהלך במועדון הפועל חיפה. אני מתרגש להגיע למועדון עם היסטוריה מפוארת וקהל נאמן כמו בהפועל חיפה. עכשיו חובת ההוכחה עליי להראות שאני ראוי לשחק בליגת העל".

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

אהבתם? שתפו!

מומלץ לקריאה

תגיות

שיתוף ברשתות החברתיות