fbpx
Nazareth, IL
31°
Sunny
17h18h19h20h21h
30°C
28°C
27°C
26°C
25°C

מאמן הפועל נוף הגליל לשעבר: "שגיא מלול הוא כדורגלן העונה שלי"

לאיתי מרדכי אין ספק מי היה האיש מספר 1 על המגרש בתקופה בה אימן את הקבוצה * "תרומתו חשובה משמעותית גם בחדר ההלבשה בנוסף ליכולת הטובה במגרש. אני יותר משמח בשבילו אישית".
יכולת מופלאה. שגיא מלול (צילום חגאג רחאל)
יכולת טובה. שגיא מלול (צילום חגאג רחאל)

השוער שגיא מלול הוא כדורגלן העונה של הפועל נוף הגליל שלי", מצהיר מאמן הקבוצה בתחילת העונה, איתי מרדכי.

"בתחילת העונה החלטנו לתת הזדמנות לשגיא. ידענו שנשלם שכר לימוד בהתחלה, אך ככל שהזמן עבר ראיתי שחקן נחוש שרוצה להתקדם. עובד קשה ומוכן ללמוד", אומר מרדכי.

"מרדכי מציין את תרומתו של מאמן השוערים שעבד לצדו, לתהליך: "כמובן שבעזרתו המשמעותית של דודי גיל, ראינו איך צומח שוער שהפך משוער שני לשוער מהטובים בליגה".

כזכור, עם הגעתו של ירון הוכנבוים לקבוצה עזב גיל ובמקומו מונה תום אלמדון, שהגיע עד סיום העונה בלבד ובהמלצת … שגיא מלול וכרגע לא ברור אם ימשיך בעונה הבאה.

איתי מרדכי (צילום חגאג רחאל)
מחמאות. איתי מרדכי (צילום חגאג רחאל)

"היה השחקן היציב בקבוצה"

איתי מרדכי: "שגיא היה השחקן היציב בקבוצה, ובעונה קשה מאד לקח את ההזדמנות בשתי ידיים ועזר לקבוצה במשחקים רבים. תרומתו חשובה משמעותית גם בחדר ההלבשה בנוסף ליכולת הטובה במגרש. אני יותר משמח בשבילו אישית".

מרדכי, שעזב את נוף הגליל רגע לפני היציאה לפגרת הקורונה הכפויה, מסכם ואומר כי "אני שמח שעזרתי לנוף הגליל לסגור את עמדת השוער לשנים הקרובות. כשגיא יוביל הקבוצה בשנים הקרובות וימשיך להתקדם".

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

אהבתם? שתפו!

מומלץ לקריאה

תגיות

שיתוף ברשתות החברתיות