fbpx
Nazareth, IL
31°
Sunny
20h21h22h23h0h
27°C
26°C
25°C
24°C
23°C

ירין חתוקאי ינסה לשקם את הקריירה שלו בהפועל מגדל העמק

המנהל המקצועי החדש של הפועל מגדל העמק,דודו אוואט והמאמן רומן זולו מתחילים לעבוד: החתימו את הקפטן אופק מלול, את בניהם של שחקני העבר אביב כהן ולהב דהן ואת מי שאמור להיות האס- ירין חתוקאי
ירין חתוקאי (צילום מאור בכר)
ירין חתוקאי (צילום מאור בכר)

אחרי הרעש של ההחתמה הנוצצת מתחיל דודו אוואט גם לעבוד. האיש ששיחק בליגה הספרדית וינהל בעונה הקרובה את הפועל מגדל העמק מליגה א', שם ישמש מנהל מקצועי, מתחיל לבנות את סגל הקבוצה, יחד עם המאמן רומן זולו.

תחילה מנסים אוואט וזולו לשמר את שחקני הבית והחתימו את הקפטן, אופק מלול, את החלוץ אביב כהן, בנו של כדורגלן העבר דרור כהן ואת הקשר להב דהן, בנו של שחקן העבר שלום דהן.

החתמה נוספת ומעניינת היא הקשר האחורי ירין חתוקאי, צ'רקסי מכפר כמא, שלפני מספר שנים סומן כדבר הבא בהפועל נוף הגליל, אבל הוא לא קיבל יותר מדי הזדמנויות להוכיח את יכולתו בתוספת פציעה לא פשוטה שעבר, כל אלה גרמו לו לדשדש ובמקום להיות שחקן מוביל בנוף הגליל הוא הפך לשחקו מבוקש בליגה א', לאחר שבעונה שעברה הושאל לצעירי כפר כנא.

חתוקאי, שבנובמבר יחגוג יום הולדת 24, הגיע לנוף הגליל מנהלל/מכבי חיפה. המאמן שקלט אותו הוא דני אומנסקי בקבוצת ילדים ב'. בנערים ב' עבר להפועל קריית שמונה ובאמצע נערים א' חזר לנוף הגליל תחת המאמן רועי כהן. משם המשיך לקבוצת הנוער. עונה אחת התאמן ושיחק תחת דני אומנסקי ושתי עונות שיחק והתאמן תחת המאמן סמי מיכאלוב – התקדמות גדולה ועשה  עלייה לליגת העל לנוער.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות