fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל עפולה: מאוריסיו קורדיירו ומרקו קוסיק קיבלו הודעת שחרור

לאור היכולת הדלה, החלוץ הברזילאי והבלם הקרואטי קיבלו את הודעת השחרור והם רשאים למצוא קבוצה חדשה. מחר: עפולה מארחת את פ"ת
יחגגו גם השבוע? שחקני הפועל עפולה (צילום: דוברות המועדון)
שחקני הפועל עפולה (צילום: דוברות המועדון)

סנונית נוספת של הפועל עפולה לקראת חלון העברות שיפתח בחודש הבא, לאחר שהחלוץ הברזילאי מאוריסיו קורדיירו והבלם הקרואטי קיבלו את הודעת השחרור מהמועדון.

קורדיירו וקוסיק שוחררו מסיבות מקצועיות לאור היכולת הדלה שסיפקו מתחילת העונה.

מחר: קרב תחתית מול הפועל פתח תקוה 

אחרי שצלחה בהצלחה יתרה את קרב התחתית במחזור הקודם וניצחה 0-2 את הפועל כפר שלם משערים של דודו ביטון וקווין ריינשטיין שכבש מחצי מגרש, הפועל עפולה תארח בשנית במגרשה הביתי קרב תחתית נוסף ולא פשוט מול הפועל פתח תקוה.

החבורה של רומן זולו, אמנם הצליחה להתייצב מפתיחת העונה הרעה כשהיא רושמת שלושה ניצחונות בחמשת המשחקים האחרונים ובעקבות כך טיפסה מעל הקו האדום ובגדילה את הפער לשתי נקודות, אבל במועדון יודעים שעל מנת להמשיך בבריחה במעלה הטבלה הם יהיו חייבים לצלוח גם את המשוכה בדמות האורחת ממלאבס שערכה בשבוע האחרון זעזוע על הקווים, מינתה את המאמן חיים שאבו ומקווה גם היא לצאת לדרך חדשה.

שחקנה של הקבוצה דור כוכב התייחס להתמודדות: ״אנחנו מגיעים למשחק קשה נגד קבוצה חזקה מאוד, התכוננו כל השבוע למשחק ועשינו הכנה טובה. כל השחקנים מבינים את חשיבות המשחק, כולם רוצים להשיג ניצחון שני ברציפות ולהמשיך את המומנטום החיובי שאנחנו נמצאים בו״.

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות