fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל עפולה ומכבי אחי נצרת במרדף אחר הכרטיס לפלייאוף העליון

הקרב על הכרטיס לפליאוף העליון יגיע ביום שישי לנקודות רתיחה עם המחזור האחרון בליגה הלאומית.
שחקני מכבי אחי נצרת (צילום: חג'אג' רחאל)
שחקני מכבי אחי נצרת (צילום: חג'אג' רחאל)

ספק אם טובי התסריטאים והסופרים היו מצליחים לכתוב תסריט כזה, לאחר שארבע קבוצות מתמודדות על שני הכרטיסים האחרונים לפלייאוף העליון, כשנותר עוד מחזור אחד בלבד עד לתום העונה הסדירה.

אחת מהן היא מכבי אחי נצרת שנראית מצוין במחזורים האחרונים לאחר שרשמה ארבעה משחקים ללא הפסד, מתוכם שלושה ניצחונות רצופים. אמש (ג') החבורה של תומר קשטן הביסה את הפועל עכו 1-3, משערים של נואף בזיע, אחמד עבד ואנס דאבור. בעקבות הניצחון, עלתה הקבוצה למקום השמיני כשהיא תלויה רק בעצמה, ניצחון במשחק החוץ ביום שישי הקרוב מול טוענת לכתר נוספת, הפועל ר"ג יבטיח רשמית את ההעפלה לפליאוף העליון.

במועדון מנצרת תולים את יהבם בעיקר על חולית ההתקפה. רק בארבעת המשחקים האחרונים, כבשו חלוצי הקבוצה שישה שערים מתוך שבעה ובכל העונה כולה עד כה, חולית ההתקפה של תומר קשטן כבשה עשרים ותשעה שערים מתוך 31 השערים שכבשה הקבוצה עד כה. בנוסף לכך, המערך הטקטי איתו בוחר קשטן לשחק, סיפק עד כה אחוזי הצלחה גבוהים וזה בעיקר בשל השימוש במעבר המהיר מההגנה להתקפה והשילוב של שחקני הכנף.

הפועל עפולה

במועדון מבירת העמק ללא ספק יכולים לסמן עד כה וי גדול על מינויו של רומן זולו כמאמן הקבוצה. מאז שמונה זולו, הוא הצליח לייצב את הספינה ולהעניק לה רוח חיים חדשה. בנוסף לכך המאמן רושם עד כה אחוזי הצלחה גבוהים זאת בין היתר בעקבות העובדה כי הוא מצליח להפיק את המיטב מחולית ההתקפה שלו שכבשה כמחצית משערי הקבוצה עד כה.

אתמול (ג'), החבורה של זולו סיפקה הוכחה נוספת ליכולת המצוינת שלה לאחר שהביסה את מועדון ספורט כפר קאסם 0-3 משערים של דודו ביטון, שי בן דוד וגיא דהן. בעקבות הניצחון, עפולה עלתה למקום ה-9, כשהיא רחוקה נקודה אחת בלבד מהמקום השמיני אך המאבק על הכרטיס לפליאוף העליון לא צפוי להיות פשוט וזה מאחר והיא תלויה לא רק בעצמה ובתוצאה שתשיג במשחק החוץ מול הפועל כפר שלם, אלא גם בתוצאת הסיום במשחק של הפועל ר"ג ומכבי אחי נצרת ובמשחקה של הפועל רמת השרון שתתארח באצטדיון עפולה מול הפועל אכסאל.

גיא דהן (בלבן). צילום: חג'אג' רחאל
גיא דהן (בלבן). צילום: חג'אג' רחאל

מאמן הקבוצה, רומן זולו התייחס ליחסי הכוחות בהתמודדות: "בשביל משחקים מהסוג הזה אנחנו נמצאים במקצוע, מתחילת דרכי בקבוצה האמנתי בשחקנים ובמועדון, אני אמשיך להאמין עד הרגע האחרון. אנחנו מתעסקים אך ורק בעצמנו ולא מסתכלים על אף אחד אחר. המטרה הייתה ותמיד תהיה לבוא ולנצח כל קבוצה, בכל מגרש וזו המטרה שלנו גם בשישי הקרוב, לבוא ולנצח את המשחק ולברוח מהמקום שמוביל למבחנים, ברור מאליו שאנחנו רוצים להיות בפלייאוף העליון. כפר שלם קבוצה מצויינת שמשחקת כדורגל נהדר ונלחמת על החיים שלה בליגה, נעשה את ההתאמות שלנו ונגיע הכי מוכנים שיש״.

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות