fbpx
Nazareth, IL
33°
Sunny
15h16h17h18h19h
32°C
32°C
31°C
30°C
28°C

הפועל נוף הגליל: עוזבים בלבד

סאלח חוסיין חתם בקריית שמונה, סמיר פרהוד בהפועל באר שבע ותומר ליטבינוב במכבי פתח תקווה. בקבותה מנסים לשמור על אופטימיות: "עזבו שחקנים מצוינים, יגיעו מחליפים לא פחות מוכשרים"
לבאר שבע. פרהוד (צילם מאור בכר)
לבאר שבע. פרהוד (צילם מאור בכר)
הפועל נוף הגליל סיימה את העונה החולפת בהרגשה של פספוס, לאחר שעשתה עונה מצוינת, שהספיקה לה רק לסיים במקום הרביעי בטבלת הליגה הלאומית. מסתבר שהעונה הטובה רק העלתה את התיאבון בקרב השחקנים ושלושה מהם, נכון לעכשיו, עזבו את נוף הגליל וחתמו בקבוצות ליגת העל.
הראשון שחתם היה המגן הימני סאלח חוסיין, בן 28, שהגיע מאחי נצרת, עשה עונה מצוינת וחתם לאחרונה בהפועל קריית שמונה. "סאלח בחור נמרץ, עובד קשה, אנחנו מאמינים שישתלב מצוין ויסייע לנו לעמוד במטרות הקבוצה", אומרים בקריה. "שמח להגיע למועדון כמו קריית שמונה, שזכה בכל תואר אפשרי בכדורגל הישראלי, אני מצפה לאימון הבכורה ומתרגש מאוד", אמר חוסיין.
הבא בתור היה החלוץ המצטיין, סמיר פרהוד (24), שקבוצות רבות התעניינו בו בחצי השנה האחרונה. הרצינית ביותר הייתה בני סכנין, אולם המו"מ מולה לא הבשיל לחתימה. פרהוד, שעונה לפני כן היה החלוץ הכי חם בליגה א', כבש 7 שערים ליגה בלאומית והוסיף עוד 3 במסגרת הגביע. כשהפועל באר שבע נכנסה לתמונה כבר לא היה ספק בסביבת פרהוד באיזה קבוצה ישחק בעונה הבאה.
 

מהפך גם בשער 

השלישי לעזוב הוא השוער תומר ליטיבינוב, בן 26, שהגיע לנוף הגליל מעירוני טבריה ועשה עונה מצוינת שלא נעלמה מעיני מאמנים בליגת העל. ליטבינוב חתם אצל מחזיקת גביע המדינה, מכבי פתח תקווה, שתשחק במוקדמות הליגה האירופית והוגרלה לשחק מול בראגה מפורטוגל. את מקומו של ליטבינוב אמור למלא השוער המקומי, דורון מיכאלי, שבשנתיים האחרונות השתפשף בהפועל כפר כנא מליגה א' וצבר ניסיון.
המנכ"ל גיל ברעם היה רוצה לראות את השחקנים ממשיכים לשחק אצלו כמו גם המאמן מוטי איווניר, שביקש להשאיר את הסגל המצליח של העונה החולפת, אולם הוא לא מתרגש. "עזבו שחקנים מצוינים, יגיעו מחליפים לא פחות מוכשרים".
,
למכבי פתח תקווה. ליטבינוב (צילום מאור בכר)
למכבי פתח תקווה. ליטבינוב (צילום מאור בכר)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות