fbpx
Nazareth, IL
22°
Partly Cloudy
7h8h9h10h11h
23°C
24°C
26°C
28°C
29°C

הפועל נוף הגליל: משחק ראשון העונה ב… קריית שמונה, גרין עדיין לא מאושר

הפועל נוף הגליל תארח את משחק גביע הטוטו ביום חמישי הבא, נגד הפועל עכו במגרש ב... קריית שמונה, שרשום בהתאחדות לכדורגל כמגרש הבית החלופי של הקבוצה.
אצטדיון גרין | המראה החדש של האצטדיון (צילום יצחק סולומון)
אצטדיון גרין | המראה החדש של האצטדיון (צילום יצחק סולומון)

ביקורת של ההתאחדות לכדורגל באצטדיון גרין המחודש חשפה השבוע מספר ליקויים, שיתוקנו בשבוע הקרוב. זו הסיבה שהפועל נוף הגליל תארח את משחק גביע הטוטו ביום חמישי הבא, נגד הפועל עכו במגרש ב… קריית שמונה, שרשום בהתאחדות לכדורגל כמגרש הבית החלופי של הקבוצה.

לראשונה תתאמן הקבוצה החל מיום ראשון הקרוב בגרין המחודש. הקבוצה תקיים מיני מחנה אימונים בן ארבעה ימים ותלון במלון פלאזה בעיר. זניה ברקמן, שעזב את גרין הישן כשהקבוצה עדיין נקראה הפועל נצרת עילית, הודה כי הוא מתרגש לחזור לגרין המחודש ולשחק בהפועל נוף הגליל. "עשו פה משהו מפלצתי, יהיה כיף להתאמן ולשחק בכזה מגרש", הוא אומר.

יו"ר  מנהלת הליגות, ארז כלפון, ביקר השבוע באצטדיון גרין ולא הפסיק להתפעל מחדר התקשורת המאובזר, המלתחות, מהמשרדים ומתחם הוי.אי.פי. "וואוו" סיכם "אין דברים כאלה, יש לנוף הגליל אצטדיון למופת, ברמה אירופאית".

ברקמן במעמד החתימה (צילום עצמי)
מתרגש. ברקמן במעמד החתימה (צילום עצמי)

במהלך הביקור היו"ר כלפון שחזר את המפגש שקיים לפני כשנה וחצי עם ראש העיר פלוט, שהגיע למשרדו והבטיח לשפץ את המתקן עוד לפני תחילת העונה ולהכשירו למשחקי ליגת העל: ״האמת? לא האמנתי. הטלתי ספק כי הרבה ראשי ערים מפנטזים ומספרים סיפורים על שיפוץ האצטדיון אבל תכלס במבחן התוצאה זה לא קורה. לא בגלל שלא רוצים אלא כי זה לא פשוט להקים מתקן כזה בפרק זמן כל כך קצר. רונן, במקרה הזה, עשה את הבלתי אפשרי. הוא לא רק קיים את הבטחתו אלא גם שדרג את המתקן הרבה מעבר למצופה״.

בסיום הפגישה סוכם כי המנהלת תדאג להביא לאצטדיון החדש של נוף הגליל משחקים בינלאומיים ולפעול לקידום המתקן בכל האמצעים העומדים לרשותה.

סמיר פרהוד. תזכרו את השם

בינתיים ממשיכים בגרין במלאכת בניית הסגל. הצוות המקצועי ממתין להבהרות מברק בכר, מאמן מכבי חיפה, שאמור להחליט לגבי אחמד ג'אבר ומאור לוי. לגבי גיא דהן, החלוץ החליט לחפש את מזלו בבני סכנין בליגת העל. "בכל מקרה הוא לא ישחק אצלנו", אומרים בקבוצה.

את צמד השערים במשחק האימון השבוע נגד הפועל עכו כבש הצעיר סמיר פרהוד. המאמן ירון הוכנבוים: "מתפתח שחקן צעיר ומוכשר שיקבל העונה לא מעט הזדמנויות, אני מקווה שהוא יידע לקחת אותן בשתי ידיים".

על המשחק עצמו אמר הוכנבוים: "משחק טיפוסי לטרום עונה, הרבה חילופים, יש עוד הרבה עבודה ונעשה זאת בתקופה הקרובה עד שנעמיד סגל מושלם מבחינתנו".

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

אהבתם? שתפו!

מומלץ לקריאה

תגיות

שיתוף ברשתות החברתיות