fbpx
Nazareth, IL
29°
Sunny
21h22h23h0h1h
27°C
26°C
25°C
25°C
24°C

בהפועל בית שאן רוצים לחזור לימי הזוהר

בקבוצה שעלתה לליגה א' החתימו את המאמן אביאל אברונין לעונה נוספת והטילו עליו את מלאכת הרכבת הסגל. האיש החזק במועדון, גיא לוי, מנסה להדביק את כל תושבי העיר בחיידק ומגייס כספים
הפסיד בטורניר. גיא דיין (צילום מורג ביטן)
האיש החזק בהפועל בית שאן. גיא דיין(צילום מורג ביטן)

העולה החדשה הפועל בית שאן החלה בהכנות לקראת העונה הבאה בה תשחק בליגה א'. המאמן שהעלה את הקבוצה, אביאל אברומין, חתם לעונה נוספת וקיבל אור ירוק להתחיל במלאכת בניית הסגל, במטרה להעמיד קבוצה איכותית לליגה א'.

בבית שאן נזכרים שגם בימי הזוהר של המועדון בליגה א', תחת אלישע לוי, עשתה הקבוצה שתי עליות רצופות ומצאה את עצמה בליגה הלאומית, אז הליגה הבכירה בכדורגל הישראלי, בה החזיקה מעמד חמש עונות רצופות.

בינתיים, האיש החזק במועדון, כדורגלן העבר גיא דיין, ממשיך לגייס תרומות מבין האוהדים, במטרה להשיג כמה שיותר כסף במטרה להעמיד לליגה סגל חזק ככל האפשר.

גיא דיין עובר מעסק לעסק ומוכר מנויים לתושבים ולבעלי העסקים וקורא לכולם להיות חלק מהקמפיין. "פשוט מרגש לראות את אהדה שיש לכל תושב בעיר לכדורגל", אמר דיין", "אני יכול להגיד שיש חבורה של אוהדים שנרתמה ותורמת מזמנה בהתנדבות מלאה. זה המקום לבקש מכל אחד להביא חבר שיביא חבר, הכל למען המטרה החשובה: המשך קיומה של הפועל בית שאן!"

על פי ההערכות לא רשמיות, ישנו תורם שישקיע בקבוצה סכום של 300 אלף שקל. בקבוצה מצפים בדריכות לאישור התקציב במועצת העיר, שאמור לעמוד על חצי מיליון שקל ובתוספת ללמעלה מ- 200 שקל שכבר הושגו מקרב האוהדים במכירת המנויים, תקציב הקבוצה יעמוד על 1.5 מיליון שקל, מינוס חובות העונה החולפת.

אהבתם? שתפו!

מומלץ לקריאה

תגיות

שיתוף ברשתות החברתיות