fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

איתן וולבלום: "הפועל נוף גליל? בכלל לא קיבלתי מהם הצעה כספית"

הקשר המבטיח ששיחק בקבוצה לפני שנתיים, חתם בקבוצת פ. צ. מיובני מהליגה השנייה ברומניה * "בקבוצה שלי השקיעו הרבה כסף כדי לעלות לליגה הראשונה" * "מאוד רציתי לשחק בנוף בגליל", הוא אומר
איתן וולבלום (צילום חגאג רחאל)
איתן וולבלום במדי נוף הגליל (צילום חגאג רחאל)

"הפועל נוף הגליל? מאוד רציתי לשחק שם, אבל בכלל לא קיבלתי מהם הצעה", אומר הכדורגלן איתן וולבלום, שחתם בשבוע שעבר בקבוצת MIOVENI  F. C.   מהליגה השנייה ברומניה. אם נושא הבקרה יעבור בשלום, צפוי וולבלום לערוך מחר את הופעת הבכורה שלו במדי הקבוצה הרומנית, נגד מטאל גלובוס בוקרשט.  מיובני פתחה את העונה עם שלוש תוצאות תיקו מאופסות ומייחלת לניצחון ראשון העונה.

מיובני היא עיירה שקטה ומנומנמת, קצת יותר מ -30 אלף תושבים, כשעה וחצי מעיר הבירה בוקרשט. הקבוצה נוסדה בשנת 2000 והאצטדיון שלה מכיל 7000 מקומות ישיבה.

הלוגו של המועדון הרומני (צילום עצמי)
הלוגו של המועדון הרומני (צילום עצמי)

"הרמה בליגה השנייה ברומניה היא כמו בליגה הלאומית אצלנו", הוא מסביר, "בקבוצה שלי השקיעו הרבה כסף כדי לעלות לליגה הראשונה".

הדרכון הרומני הוא הגורם לכך שהוא משחק היום ברומניה. הוא מתגורר לבדו בדירה שכורה בעיר, מנסה להתאקלם בה וללמוד מילים בסיסיות ברומנית.

-בנוף הגליל האמינו עד לרגע האחרון שתגיע אליהם

"גם אני מאוד רציתי לשחק אצלם, אבל בסופו של דבר לא הגיעה שום הצעה מהם, לא סכומים, לא היה משא ומתן איתם".

הפועל נוף הגליל הייתה הקבוצה הבוגרת הראשונה של וולבלום, אחרי שסיים את גיל הנוער. הוא שיחק תחת המאמן, ירון הוכנבוים ואוהדי נוף הגליל קיוו שיהיה איחוד ביניהם השנה ואולי ישלימו את המשימה בה כשלו שניהם לפני שנתיים: עלייה לליגת העל.

איתן וולבלום במדי קבוצתו החדשה (צילום עצמי)
איתן וולבלום במדי קבוצתו החדשה (צילום עצמי)

סבא חיים בדרך

מי שמכיר את וולבלום יודע כי המעריץ מספר 1 שלו הוא הסבא שלו, חיים אברמוביץ, בן 84, שנהג להגיע לכל אימון של הנכד וכאשר שיחק בחוץ לארץ עם הנבחרות הצעירות, נהג לטוס וללוות את איתן.

אחרי שהקורונה תסתיים, צפוי סבא חיים להגיע לרומניה לעודד את הנכד. "הוא כבר מדבר איתי על זה, מאוד רוצה לבוא, הוא כנראה יגיע לכאן מתי שהוא. רק שהקורונה הזאת תעבור מן העולם".

לסיום, מבקש וולבלום לאחל שנה טובה לכל מכריו בנוף הגליל. "הייתה לי שם תקופה יפה, יש לי שם המון חברים, מאחל לכולם שנה טובה והמון הצלחה לגיל ברעם, לרועי כהן ולכל הפועל נוף הגליל".

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות