fbpx
Nazareth, IL
4h5h6h7h8h
23°C
22°C
22°C
23°C
24°C

"אין מאושר ממני שהצלחנו לחזור ממש מהקבר ולהשאיר את הקבוצה בליגה"

קפטן הפועל עפולה, נתנאל גולדמן, אחד מאדריכלי ההישארות בליגה הלאומית של הפועל עפולה * "עברנו עונה של טלטלות קבוצתיות, מנהלתיות ואישיות, אין מאושר ממני"
שחקני הפועל עפולה חוגגים את ההישארות בליגה (צילום עצמי)
שחקני הפועל עפולה חוגגים את ההישארות בליגה (צילום עצמי)

שיחקנו כל כך הרבה משחקים עם כל הרבה שחקנים שונים כל אחד נתן את שלו ואין מאושר ממני שהצלחנו לחזור ממש מהקבר ולהשאיר את הקבוצה בליגה כי זה באמת הדבר החשוב מהכל וזה מגיע לעיר הזאת, לנו ולכל מי שסובב את הקבוצה", אומר קפטן הפועל עפולה, נתנאל גולדמן, על מבצע ההישארות ההירואי של קבוצתו בליגה הלאומית, שהגיע בראשון האחרון לשיאו עם ניצחון במשחק האחרון על הפועל מרמורק.

על העונה הקשה והמתישה שהקבוצה עברה אומר גולדמן, אחד ממצטייני מסע ההישרדות, שהפגין המון מנהיגות ושקט נפשי בשלבים הקריטיים, הוא אומר: "בשום תסריט שבעולם לא חשבנו לפני 13 חודשים, שזו העונה שנעבור. עברנו עונה של טלטלות קבוצתיות, מנהלתיות ואישיות, אין מאושר ממני".

שאוט במו רגליו

ליובל שאוט לא הייתה עונה גדולה, אבל היה ברור שעשיצטרכו אותו הוא יהיה שם. השבוע כבש צמד לרשת הפועל מרמורק.

"עברנו עונה לא פשוטה בכלל, חילופי הנהלות, חילופי מאמנים, חילופי שחקנים, פציעות, לא עברנו בקרה, מגיפה עולמית, עונה באמת באמת לא פשוטה. אני מאוד מאוד שמח שעשינו פיניש אדיר והצלחנו להשאיר את המקום הכל כך יקר הזה בליגה. באמת שאין מאושר ממני".

-היה רגע במהלך העונה שחשבת שזה גדול עליכם?

"אם להיות כנה אז אחרי הפסד הבית בפלייאוף נגד בני לוד, לא חושב שיש מישהו במדינה שהאמין שהפועל עפולה תישאר בליגה הלאומית".

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

אהבתם? שתפו!

מומלץ לקריאה

תגיות

שיתוף ברשתות החברתיות