fbpx
Nazareth, IL
4h5h6h7h8h
23°C
22°C
22°C
23°C
24°C

אוהד חזות אחרי הישארות בליגה: "עשיתי עונה עם הספק של קריירה שלמה"

אוהד חזות, שחקנה הצעיר של הפועל עפולה לא נירגע ממסע ההישרדות של קבוצתו * מה הוא לא עבר השנה? בעיות בלב, נגיף הקורונה, וכמעט שחרור בינואר לא שברו אותו * "עשינו את הבלתי יאומן, שמח בשביל המועדון והעיר ומעל לכל ההישארות מוקדשת לאיש המשק משה טפה"
אוהד חזוט (צילום חגאג רחאל)
מאושר. אוהד חזות (צילום חגאג רחאל)

עונה הפכפכה ומתישה עברה על אוהד חזות הצעיר, אחד מגיבורי ההישארות של הפועל עפולה בליגה הלאומית. בעיות בלב, קורונה וכמעט שחרור בינואר היו מנת חלקו בעונה המתישה וההפכפכה שעבר. "עשיתי עונה עם הספק של קריירה שלמה", הוא אומר, "הייתה עונה קשה, מתישה, מה לא עברתי, אבל הסוף היה מתוק. עשינו את הבלתי יאומן, שמח בשביל המועדון והעיר ומעל לכל ההישארות מוקדשת לאיש המשק משה טפה".

עונת 2018/19 הייתה הראשונה שלו בבוגרים לאחר שסיים גיל נוער במכבי נתניה, אצל ירון הוכנבוים בהפועל נוף הגליל. בחודש ינואר הוא שוחרר ועבר להפועל רמת השרון.

את עונת 2019/20 החל אצל פליקס נעים בהפועל עפולה עם תקוות רבות. במחנה האימונים בבולגריה היה הפתעת המחנה והשחקן המצטיין, אלא שהמומנטום נקטע כשהפועל עפולה לא הצליחה להעביר שחקנים בבקרה. חודש שלם הוא ישב ביציע עד שהתחיל סוף סוף לשחק.

כשחזר סוף סוף לשחק חזר לקבוצה שבורה ומקרטעת. פליקס נעים הלך הביתה והגיע עידן בראון, שהספיק לאמן אותו במשחק ליגה אחד, עד שהתמוטט באחד האימונים בשל בעיה בלב. "זה קרה בדיוק ערב ראש השנה, עברתי תקופה לא פשוטה, אבל מי שהיו יותר בלחץ היו ההורים שלי, שעברו תקופה קשה", הוא אומר.

הוא עבר תקופת החלמה ובירורים וכשקיבל אישור לחזור לאימונים כעבור חודשיים, המאמן היה כבר… שלומי דורה, מאמן מספר 3 העונה במועדון שברוב שלבי העונה היה במקום האחרון בטבלה.

קיבל הודעת שחרור

בחודש ינואר האחרון קיבל חזות הודעה כי הוא משוחרר מהקבוצה ורשאי לחפש לעצמו קבוצה אחרת. חזות, שהאמין בעצמו לא ויתר, התעקש להישאר ולהוכיח לדורה כי הוא טועה.

-מה גרם לשינוי הזה אצל שלומי, שבינואר רצה לשחרר אותך והפכת לשחקן הרכב קבוע?

"שילוב של מזל, כוח רצון ורצון להוכיח את עצמי, לא להישבר. שלומי נתן לי הזדמנות, לקחתי אותה בשתי ידיים ולשמחתי הוא האמין בי".

בחודש מרץ צץ מאי שם נגיף הקורונה שהשבית את העולם. אצל חזות זה שוב הלך בדרך הקשה. הוא חלה בנגיף הקטלני, נכנס לבידוד בן שבועיים ושוב יצא מפוקוס.

-היה איזה רגע במהלך המסע שאמרתם שזהו זה נגמר?

"הפסד הבית בפלייאוף לבני לוד שבר את כולם, היינו בטוחים שזה נגמר ואנחנו יורדים".

נגד בני לוד בשבוע שעבר הוא חזר לעניינים ובגדול. הוא כבש בדקה ה- 44, העלה את קבוצתו ליתרון בדרך לניצחון, שהעלה את קבוצתו למשחק האחרון והמכריע נגד הפועל מרמורק. "עלינו למשחק כמו לגמר הגביע, ידענו שאם נפסיד לא תהיה דרך חזרה, כולם נתנו מלחמה, זה לא היה קל, אבל אני שמח שעשינו זאת בגדול".

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

אהבתם? שתפו!

מומלץ לקריאה

תגיות

שיתוף ברשתות החברתיות