fbpx
Nazareth, IL
33°
Sunny
17h18h19h20h21h
31°C
30°C
29°C
27°C
26°C

אהבה בין הסלים

הכדורסלן האמריקאי סי.ג'יי קוקס, אלוף ההטבעות לשנת 2019 מצא בנוף הגליל את אהבת חייו, הקים משפחה וחתם על עבודה כמאמן בית הספר לכדורסל * "מיטל ייבאה אותי לנוף הגליל ועכשיו אני חלק ממנו", הוא מספר בראיון בלעדי
מצאו אהבה. קוקס ומשפחתו (צילום עצמי)
מצאו אהבה. קוקס ומשפחתו (צילום עצמי)

הכדורסלן האמריקאי סי.ג'יי קוקס נחשב לסיפור הצלחה יוצא דופן, לאחר ששיחק בליגת העל בכדורסל, כיכב בקבוצת מכבי ראשון לציון ואף הוכתר כאלוף ההטבעות באולסטאר הישראלי 2019.

לנוף הגליל הגיע בעקבות האהבה לבת העיר, מיטל ביטר ונשאר להתגורר בה. "מי היה מאמין שאמצא אהבה, בית ועבודה בנוף הגליל? סיפר בחיוך מבויש "מיטל  ייבאה אותי לנוף ועכשיו אני חלק ממנו".

מיטל ביטר תושבת נוף הגליל, אחות מוסמכת במקצועה ובעלת תואר שני מאשרת כל מילה  "הכרתי את סי.ג'יי, כשגרתי בתל אביב ועבדתי כאחות באיכילוב, אני חובבת היפ הופ וסי.ג'יי הוא גם ראפר ומוזיקאי מחונן, שמופיע בשביל הכיף בשעות הפנאי. ברגע שנפגשנו מצאנו שפה משותפת והתאהבנו".

יאמן בבית ספר לכדורסל

הזוג המאוהב מיסד את הקשר בנישואים ועבר להתגורר בנוף הגליל. לפני שמונה חודשים נולדה להם תינוקת מקסימה, העונה לשם איזבלה  והשלימה את התמונה המשפחתית. סי. ג'יי פרש מקבוצת הכדורסל בראשל"צ ובשבוע שעבר, בעקבות המעבר לנוף הגליל, חתם על חוזה לשמש כמאמן בבית הספר לכדורסל "נוף סל". "אני אוהב לאמן ילדים לא פחות מלשחק על המגרש, בבית הספר "נוף סל" לומדים ילדים מכיתות א' – ט' כך שמדובר באתגר גדול ומעניין מבחינתי".

מנהל בית הספר, חנן ביניאשווילי, רואה בצירופו של סי.ג'יי שחקן חיזוק משמעותי. "ההחתמה של סי גיי היא חלק מהמאמצים שלנו לקדם כדורסל מקצועי בעיקר בקרב הילדים  ובני הנוער שהם עתודת שחקני העתיד", אמר חנן ביניאשווילי.

בחזרה לסי. ג'יי, מבחינתו התמונה תהיה מושלמת ברגע שיושלם הליך קבלת האזרחות הישראלית. אשתו מיטל פועלת לזירוז התהליך שכרוך בביורוקרטיה מתישה "אנחנו נשואים, הקמנו משפחה, ואין שום  סיבה לעיכוב בקבלת תעודת האזרחות".

סי.ג'יי יליד קרולינה הצפונית, שיחק מ- 2009 עד 2012 במכללת מיסיסיפי ואלי סטייט. במשחק האחרון שלו בקריירת הקולג' הופיע לעיניו של לא אחר מאשר נשיא ארה"ב דאז ברק אובמה.

כשהגיע לארץ לצד הקריירה בליגת העל אימן קבוצות ילדים וגם כעת הוא מתרגש להמשיך ולהצמיח את הדורות הבאים בכדורסל. "אני מרגיש שיש לי שליחות ואני מנסה ללמד את הילדים ולהביא אותם להגיע לרמה הכי גבוהה שיש מכל מקום שבו הם נמצאים. אין דבר כזה שאתה לא יכול, אם רוצים הכל אפשר".

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות