fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תושב עפולה שנדבק בנגיף: "הבדידות בבידוד היא החלק הכי קשה בקורונה"

ישראל, ברוך הלוי, יהודי שומר מצוות מעפולה, אומר שהכי קשה היה לו בלי מקווה, ותיקון חצות שאותו הוא עושה למעלה מ- 50 שנה, עוד משחר ילדותו, על ריצפת בית הכנסת
חלה בקורונה. ישראל ברוך הלוי (צילום עצמי)
חלה בקורונה. ישראל ברוך הלוי (צילום עצמי)

ישראל ברוך הלוי, הוא דמות פופולרית למשפחה ענפה ומוכרת בעיר עפולה. לפני כשלושה שבועות ישראל לא הרגיש טוב, לפתע הופיעו אצלו התסמינים הידועים, תסמינים של חוסר טעם קצת חום וחולשה. מיד עם הופעת התסמינים ניגש ישראל לקופת חולים עפולה עלית, שם טיפלו בו במסירות וערכו לו בבהילות בדיקת קורונה. ואכן הבדיקה הייתה חיובית והלוי נשלח לבידוד.

ישראל מתאר את השבועות ששהה בביתו עם חולשה, חום וכאבים הדומים לשפעת קשים במיוחד, אבל מה שהכי הקשה עליו היה הבדידות בבידוד. "זה החלק הקשה ביותר", הוא מודה.

ישראל, יהודי שומר מצוות, אומר שהכי קשה היה לו בלי מקווה, ותיקון חצות שאותו הוא עושה למעלה מ- 50 שנה, עוד משחר ילדותו, על ריצפת בית הכנסת, בבכיות על הגלות והשכינה כמנהג הקדמונים ותפילות ותחינות על עם ישראל.

וכמובן המניינים של התפילות בימי חול ושבתות היו חסרים לי מאוד, לצד הגעגוע לילדים, לנכדים לאחים ולמשפחה היקרה", הוא אומר.

"מתפלל שלא יהיה סגר"

ישראל ברוך הלוי: "הקורונה חלפה לי בזמן בדיוק עם התחלת חודש הרחמים והסליחות בהם אוכל להשתתף במניינים. אני מתפלל שלא יהיה שום סגר, מאחר וחודש תשרי הוא המכריע בתפילות בעיקר בציבור על השנה כולה".

לישראל ברוך הלוי יש מסר לציבור: תשמרו על ההנחיות, על עטית מסכה, מרחק והיגיינה. זה המתכון. אני הקפדתי, אבל אולי ברגע אחד שלא, מיד נדבקתי.

הלוי סיים את הדברים עם ברכה לחגים. "אני מברך את כל תושבי עפולה ועם ישראל לבריאות איתנה, פרנסה שמחה, נחת, שלום, אחדות ורעות וחתימה טובה".

הוא ביקש להודות למי שתמך בו ודאג לו בתקופת המחלה והבידוד. "תודה לכל מאות על גבי מאות תושבי העיר, שהתקשרו לשאול לשלומי ולברך. זה הכי מעודד ומחזק את הערבות בין איש לרעהו".

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות