fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רק לומר תודה: אירועי יום המורה במועצה אזורית גלבוע

שיתוף הפעולה המצוין בין אגף החינוך במוא"ז הגלבוע, והנהגות ההורים של בתי הספר והגנים, קיבל השבוע, ביטוי מוחשי ומרגש במסגרת 'יום המורה' בגלבוע.
יום המורה בגלבוע. צילום: דוברות המועצה אזורית גלבוע
יום המורה בגלבוע. צילום: דוברות המועצה אזורית גלבוע

אירועי יום המורה במועצה האזורית גלבוע נחלו הצלחה רבה.

בכל מוסדות החינוך בגלבוע הופתעו צוותי החינוך, לגלות בהגיעם בבוקר שלל הפתעות נעימות ומרגשות, שכל כולן- הכרת תודה.

בין השאר זכו לפינוקים ומאכלים משובחים מההורים, ומעוד הפתעת מרגשות שהם תוצאה של הפעלת הילדים, ע"י צוותי אגף החינוך וועדי ההורים, למען המורים.

"חינוך הוא הבסיס לקיום שלנו כחברה, כיחידים, כאומה"

באגף החינוך במועצה ביקשו להדגיש שברוח חזון החינוך, בכוונתם להמשיך ולהשקיע משאבים למען קידום האיכות החינוכית בגלבוע, הנשענת על ערכי שוויון וכבוד, שייכות וכבוד למורשת, ומעורבות פעילה ותורמת בחברה. "מעל הכול מרחפת טובת חינוך הילדים, וזאת נעשה בהמשך עשייה משותפת ונהדרת עם הנהגות ההורים", אומרים באגף החינוך בגלבוע.

עובד נור, ראש המועצה, הביע את הערכתו למורים וציין כי: "יותר מתמיד, נזכיר ונשבח את פועלם של אלו מהגלבוע אשר מחנכים את ילדנו בהרבה אהבה, הכוונה, ותמיכה. המציאות המאתגרת של השנה האחרונה, רק חידדה את ההבנה הזו וכיצד הם ממשיכים לעשות זאת מקרוב ומרחוק!"

בנוסף ביקש ראש המועצה, לחדד היבט משמעותי בתגמול המורים, גם במעמד היום המיוחד.

לדבריו,"מעבר לתודה הגדולה- הצוותים החינוכיים ראויים למעשים של גיבוי וחיזוק ממוסדות המדינה, ולא "רק" למילים טובות. חינוך הוא הבסיס לקיום שלנו כחברה, כיחידים, כאומה, ואל לנו לשכוח זאת ועלינו לדעת לתגמל זאת בהתאם", אומר עובד נור.

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות