fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פועלים לחיזוק הקשרים התרבותיים והתיירותיים עם רוסיה

תכנית התיירות הגדולה של בית שאן יצאה לדרך לפני מספר חודשים לאחר שראש העיר ז'קי לוי גייס תמיכה תקציבית בשיעור של עשרות מיליוני שקלים.
אנשי בית שאן עם הנציגים מרוסיה (צילום עצמי)
אנשי בית שאן עם הנציגים מרוסיה (צילום עצמי)

תכנית התיירות הגדולה של בית שאן יצאה לדרך לפני מספר חודשים לאחר שראש העיר ז'קי לוי גייס תמיכה תקציבית בשיעור חסר תקדים של עשרות מיליוני שקלים.

בבית שאן ראו כבר ניצנים ראשונים עם החיזיון האור-קולי החדש באמפיתיאטרון הרומי והשתתפות ראשונה של העיר ביריד התיירות הבינלאומי בתל אביב אולם בעיריית בית שאן לא מסתפקים בכך.

כחלק מהתכנית רואים בהנהלת העירייה חשיבות רבה בחיזוק קשרי החוץ של בית שאן.

ראש העיר ז'קי לוי וממלא מקומו, חזי חרוב, נפגשו לפני מספר ימים עם איגור מרטינוב, יועץ בכיר לשיתופי פעולה בתחום התרבות בשגרירות רוסיה בישראל ודניס פארחומצ'וק, ראש מרכז התרבות הרוסית ונציגות הסוכנות הפדרלית לשיתוף בינלאומי במדינת ישראל.

"יש לעיר מה להציע לתיירים מכל העולם"

הם דנו עימם בחיזוק שיתופי הפעולה בתחומי התיירות והתרבות וחיזוק הקשרים בין בית שאן לערים בעלות היסטוריה וממצאים ארכיאולוגיים בולטים מהתקופה הרומית ברוסיה.
בפגישה השתתפו צוות לשכת ראש העיר ורכזת הקליטה אולגה גולברייך.

ראש העיר ז'קי לוי אמר בפגישה כי "הקורונה עצרה תכניות ותהליכים בכל רחבי העולם אבל לאט לאט אנו מתחילים לחזור לשגרה ולעשייה. תכנית התיירות החדשה של בית שאן תחבר את כל העוגנים ותיצור ציר תיירותי מעגלי שיש בו תוכן חווייתי ומוצר תיירותי שלם, שיאפשר כניסה לתיירים מהארץ ומחו"ל למוקדי התיירות והנאה ממוצר תיירותי חווייתי ושלם".
לוי סיכם ואמר כי "יש לעיר שלנו הרבה מה להציע לתיירים מכל העולם. נשמח כמובן לארח תיירים מהמדינה הגדולה בעולם".

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות