fbpx
Nazareth, IL
24°
Clear
2h3h4h5h6h
23°C
23°C
22°C
22°C
22°C

נעבור את זה יחד , עיריית נוף הגליל התגייסה לתת מענים למאות משפחות מפונים מיישובי הצפון

צילום: דוברות עיריית נוף הגליל

 

נכון לשבוע השלישי ללחימה, נוף הגליל מארחת כ – 600 תושבים שפונו מהיישוב שתולה ומקיבוץ שריד שבגבול הצפון.  בהנחיית ראש העיר, רונן פלוט, העירייה מפעילה מוקד סיוע עירוני למשפחות המפונים ומעמידה לרשותם שירותי רווחה, חינוך, קהילה, תרבות ופעילות הפוגה באמצעות עובדי העירייה ומתנדבים. ביום שני השבוע הגיעו למלון רמאדה מאות מתושבי קיבוץ שניר.

ראש העיר, רונן פלוט יחד עם ממלא מקומו אלכס גדלקין, מנכ"ל העירייה עדי מלכה והפעיל  החברתי, אהרון כהן קיבלו את פניהם של המפונים במפגש לבבי ומרגש: "נעבור את זה יחד וביחד ננצח" אמר ראש העיר פלוט והדגיש כי כל שירותי העירייה פתוחים וזמינים למשפחות המפונים וכן כל מתקני העירייה והמענים שברשותה. ראש העיר ציין כי מלון רמאדה נמצא בתחום שיפוטה של העיר נצרת וכי קודם הגעתו למלון הוא שוחח עם ראש עיריית נצרת לי סאלם וקיבל את ברכתו :"ראש העיר נצרת נענה לבקשתי להעביר את תחום הטיפול במפונים לידי נוף הגליל בהיותם דוברי עברית ולנוכח הצרכים בתחום המסגרות החינוכיות והפעילות הבלתי פורמאלית".

  נציגת חברי קיבוץ שניר , ד"ר אורית דגני דניסמן, הודתה על קבלת הפנים החמה ואמרה כי תושבי שריד הם קהילה חזקה ומלוכדת שמורגלת לתת והירתם לכל משימה ערכית  "כבר ביום הראשון להגעתם החברים והחברות פונים ומבקשים להתנדב, הם לא שואלים מה אפשר לקבל אלא מה אפשר לתת? " אמרה.

 

 

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות