רגע לפני שהוא עובר להוביל את מכלול הבדיקות האפדימיולוגיות במפקדה המשימתית "אלון", הגיע אלוף משנה רלי מרגלית, מפקד מחוז חיפה בפיקוד העורף, להיפרד מראש עיריית נוף הגליל, רונן פלוט בסיומן של שנתיים משמעותיות ומלאות עשייה.

ראש העיר רונן פלוט הודה לאל"מ רלי מרגלית על שיתוף הפעולה ההדוק והסיוע לרשות ולתושביה בכל בקשה בתקופת הקורונה ובכלל. "מצאנו בך פרטנר אמיצי, איש ביצוע ממדרגה ראשונה עם יכולות גבוהות ונכונות אמיתית לסייע הרבה מעבר למחויב בתפקיד. בשם תושבי נוף הגליל אני מבקש להודות לך ולכל הצוות המדהים שבפיקודך ולאחל עלה והצלח", אמר פלוט.

"חש סיפוק גדול משירותי"

אלוף משנה רלי מרגלית, מפקד מחוז חיפה בפיקוד העורף; "בסיומו של תפקיד כה משמעותי, במיוחד בחצי השנה האחרונה, אני רוצה להודות לרשות ולעומדים בראשה, על שיתוף הפעולה יוצא הדופן ועל הקולגיאליות. מצאתי כאן ראש עיר אכפתי שבאופן יוצא מן הכלל דואג לתושבים שלו ובאופן אישי מוודא מנת המזון תגיע עד לתושבת האחרונה ולאיש לא יחסר".
מרגלית הוסיף ואמר: "אני חש סיפוק גדול משירותי במחוז חיפה וביטחון רב נוכח איכות ההנהגה ברשויות ובארגוני החירום. אני חש גאווה על הישגי המרחב האזרחי והשת״פ אתכם.
תודה על הזכות לקחת חלק בקירוב הלבבות שנעשה פה. אני ממשיך לאתגר הבא כמפקד מכלול הבדיקות האפדימיולוגיות במפקדה המשימתית "אלון״ וכבר מתגעגע למרחב".