fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מנהלי בתי חולים יחרימו טקס של משרד הבריאות

במחאה על אי מימוש הבטחות בתקופת הקורונה *מנהל בית חולים האיטלקי בנצרת: ״נקווה שעד יום ראשון, יום חלוקת התעודות, הנושא יפתר״
מנהל בית החולים האיטלקי נצרת | צילום: באדיבות בית החולים
מנהל בית החולים האיטלקי נצרת | צילום: באדיבות בית החולים

מנהלי שבעה בתי החולים הציבוריים החליטו, לאות מחאה, להחרים את טקס ההוקרה של משרד הבריאות ושר הבריאות בנוכחות ראש הממשלה עבור הנהלות בתי החולים שהתמודדו עם משבר הקורונה.

"לא ייתכן שיד אחת של המדינה תלטף ותוקיר ותעניק לנו תעודות, והיד השנייה – לא רק שאינה מסייעת, אלא סוגרת את הברזים, מונעת תקציבים ופוגעת בחולים שהם ציפור נפשם של בתי החולים הציבוריים״, אומרים בבתי החולים.

בתי החולים הציבוריים שערי צדק והדסה בירושלים, לניאדו בנתניה, מעייני הישועה בבני ברק, ובי"ח נצרת (האנגלי), המשפחה הקדושה (האיטלקי) וסנט ונסנט דה פול (הצרפתי ) בנצרת עמדו בשנה האחרונה, על אף הקשיים התפעוליים הרבים עימם הם מתמודדים כבר שנים, בחזית המאבק בקורונה.

מוסיפים בבתי החולים: ״עם קבלת ההזמנה לאירוע של משרד הבריאות שיתקיים ביום ראשון, קיבלנו החלטה שלא להשתתף בטקס במחאה על המשבר התקציבי״.

עדיין מקווים שההבטחות ימומשו

תגובת דר' אברהים חרבגי: ״אני מודה למשרד הבריאות על יוזמתו להוקיר תודה לצוותים הרפואיים והסיעודיים שעבדו ימים כלילות בתקופה הקשה והמאותגרת, עם זאת אני כמנהל בית חולים ואחד משבעת בתי החולים שנאבקנו למען זכויותינו בכלל ובמיוחד בתקופת הקורונה מודיע שכל החלטה שתתקבל בפורום עמיתי שבעת המנהלים נכונה לכולנו כגוף אחד. נקווה שעד יום חלוקת התעודות יום ראשון הקרוב משרדי האוצר והבריאות יקיימו את הבטחתם ואז כולנו נחגוג ביחד עם החולים״.

 

לחדשות בידיעות הגליל לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות