fbpx
Nazareth, IL
23°
Fair
5h6h7h8h9h
22°C
22°C
23°C
25°C
27°C

ממ"ז צפון, ניצב שוקי תחאוכה: "נוף הגליל היא דוגמה להתנהלות עירונית מופתית גם בחירום"

צילום: דוברות עיריית נוף הגליל

 

 

 

הממ"ז אמר את הדברים במפגש מיוחד שהתקיים אמש בעיריית נוף הגליל בהשתתפות מפכ"ל המשטרה, רב ניצב קובי שבתאי ובכירים בצמרת המשטרה

 

 

בצהרי השבת האחרונה, ביום השמיני ללחימה, הגיע מפכ"ל משטרת ישראל, רב ניצב קובי שבתאי לעיריית נוף הגליל, בליווי   בכירים בצמרת המשטרה: מפקד מחוז הצפון ניצב שוקי תחאוכה, מפקד המרחב תנ"צ אבי דניאלי , מפקד תחנת נוף הגליל, סנ"צ גיל משולם, מפקדי כל  תחנות המשטרה במרחב הגליל והעמקים וקצינים בכירים ביחידות מיוחדות. המפגש, מבחינת המשטרה, נועד לצורך עדכון ישיר מפיו של המפכ"ל, העלאת מוטיבציה וציון גבורתם של השוטרים הרבים שנפלו במהלך השעות הראשונות ללחימה.

מפקד מחוז הצפון, ניצב שוקי תחאוכה ציין את התמיכה הרחבה של העורף על כל המשתמע וציין במיוחד את התנהלות עיריית נוף הגליל המהווה דוגמה להנהגה אחראית ורצינית בחירום. "אני מכיר את התנהלות העיר בשגרה ולא מופתע מהתנהלותה המופתית בחירום" אמר ניצב תחאוכה.

מטעם העירייה הוצגה סקירה כללית על ההיערכות בחירום והפעולות המיוחדות שבוצעו להגברת תחושת הביטחון של התושבים תוך מתן מענה לאוכלוסיות מוחלשות, קשישים ובעלי צרכים מיוחדים .

העירייה ניצלה את המפגש עם צמרת המשטרה ונציגי כוחות הביטחון לצורך הבעת אמון מלא במערכת הביטחונית על כל שלוחותיה "אנחנו סומכים עליכם ב 100% + "אמר ראש העיר, רונן פלוט וציין את שיתוף הפעולה ההדוק עם מפקד תחנת משטרת נוף הגליל, סנ"צ גיל משולם ושוטרי התחנה. " זכינו למפקדי מחוז, מרחב ותחנה מצוינים, , אנחנו בידיים הכי טובות שיש " סיכם   ראש העיר פלוט

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות