fbpx
Nazareth, IL
23°
Mostly Cloudy
8h9h10h11h12h
24°C
26°C
28°C
30°C
31°C

מועצת רמת ישי יצאה בקמפיין הסברה לשמירה על זהירות בדרכים במהלך החופש הגדול: "חופשה מהנה היא חופשה בטוחה"

דוברות רמת ישי

הקמפיין שם דגש על נהיגה בטוחה על כלים דו גלגליים וכולל בין היתר הצבת שלט חוצות, חלוקת צמידים זוהרים לתלמידי בתי הספר, מגנטים עם ברקוד לאתר הרלב"ד והצבת דוכן הסברה בהפנינג הקהילתי "שני קהילתי". במהלך הקיץ תתקיים תחרות נושאת בין בני הנוער פרסים לבחירת סלוגן לחופשה הבטוחה. ראש המועצה אסף אוברלנדר: "לקראת היציאה לחופש הגדול יצאנו בקמפיין הסברה לבני הנוער לשמירה על כללי התנהלות נכונים לשמירה על בטיחות עם דגש על כלי תחבורה דו גלגליים. תודה לכל השותפים שלנו הרלב"ד, מחלקת החינוך, יחידת הנוער, הפיקוח וסיירת ההורים שיסייעו לבני הנוער לעבור את החופשה בצורה מהנה ובטוחה. חופשה נעימה"

לקראת סיום הלימודים בתיכוניים, חטיבות הביניים ובתי הספר היסודיים (30 ביוני) יצאה מועצת רמת ישי בקמפיין הסברה לשמירה על זהירות בדרכים במהלך החופש הגדול תחת הכותרת "חופשה מהנה היא חופשה בטוחה" עם דגש על נושא כלים דו גלגליים כולל חשמליים.
המועצה העלתה פרסום חוצות על גבי שלט חוצות בכניסה לאזה"ת ועליה הכיתוב "נוהגים לפי הכללים גם בדו גלגליים", הפיקה למעלה מ-1000 צמידים שיחולקו לתלמידי בתי הספר היסודיים תעודות הסיום ועליהם הכיתוב "חופשה מהנה היא חופשה בטוחה.
הופקו מאות מגנטים שיחולקו במפגשים קהילתיים כגון קפה נוער, אירועים קהילתיים, סיירת הורים. על גבי המגנט יהיה ברקוד לסריקה לאתר הרלב"ד (הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים).
בנוסף, המועצה תציב דוכן הסברה בהפנינג "שני קהילתי" שיתקיים ביום שני הקרוב (1 ביולי ברחבת המתנ"ס) בהפעלת יחידת הנוער.
כמו כן חברי סיירת הורים רמת ישי יחלקו לבני הנוער בסיורים שלהם בימי חמישי ושישי חומרי הסברה בנושא זהירות בדרכים.
ראש מועצת רמת ישי אסף אוברלנדר: "לקראת היציאה לחופש הגדול יצאנו בקמפיין הסברה לבני הנוער לשמירה על כללי התנהלות נכונים לשמירה על בטיחות עם דגש על כלי תחבורה דו גלגליים. תודה לכל השותפים שלנו הרלב"ד, מחלקת החינוך, יחידת הנוער, הפיקוח וסיירת ההורים שיסייעו לבני הנוער לעבור את החופשה בצורה מהנה ובטוחה. חופשה נעימה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות