fbpx
Nazareth, IL
24°
Clear
2h3h4h5h6h
23°C
23°C
22°C
22°C
22°C

למעט שני גני ילדים, כלל מערכת החינוך העירונית חזרה ללמידה פיזית בכפוף להנחיות פיקוד העורף

חזרה כמעט מלאה ללימודים פרונטאליים בנוף הגליל
צילום: דוברות עיריית נוף הגליל

מערכת החינוך בנוף הגליל חזרה ללמידה פיזית באופן הדרגתי עוד בשבוע השני של הלחימה, כחלק ממדיניות העירייה לקיים שגרה מלאה עד כמה שניתן .

מתוך 70 גני הילדים הפועלים בעיר, 68 גנים חזרו ללמידה פיזית לאחר שבגן נמצא חדר ממוגן לשימוש במקרה של התרעה בעת שהיית הילדים בגן ולאחר שבוצע בדיקה יסודית של תקינותו על יי קב"ט מוסדות החינוך, ניסים אקוקה. לטובת הגברת תחושת הביטחון האישי של הילדים, הצוותים החינוכיים וההורים, העירייה יזמה הצבת איש ביטחון צמוד בכניה לכל גן ילדים לאורך כל שעות פעילותו.

דבר זה המתאפשר הודות להתגייסות של אנשי המילואים המוצבים בעיר ובמסגרת שיתוף הפעולה בינם לבין הרשות. ראש מנהל החינוך בעירייה, מינה קליין מסרה כי כל בתי הספר היסודיים והתיכוניים חזרו למתכונת לימודים מלאה המשלבת במערכת הלימודים הרגילה תכנים בהתאמה למצב, פעילויות שיח והפוגה. בבתי ספר רבים שולבו פעילויות יצירה לחיזוק ותמיכה בחיילי צה"ל, הורים רבים וצוותים חינוכיים התארגנו ליוזמות התנדבותיות למען החיילים בהם שותפו גם ילדי בית הספר.

מנהלת תחום הגיל הרך, עינב סויסה, נרתמה למבצע חלוקת דגל ישראל לכל גן ילדים ופלקט הנושא את סלוגן המלחמה 'יחד ננצח'.

קב"ט מוסדות החינוך, ניסים אקוקה ציין כי חזרתם של התלמידים למוסדות החינוך הינה צעד מבורך וכי למרות הקושי יש בו משום הקלה וחיזוק הן של הצוותים החינוכיים והן של הילדים עצמם. "עצם היציאה בבוקר למסגרת החינוכית והחזרה בסוף היום הביתה, המפגש הפרונטאלי עם החברים והלמידה בכיתה ולא בזום מחזקת ומעניקה ביטחון" אמר אקוקה.

ראש מנהל חינוך, מינה קליין מסרה כי על היענות גבוהה של התלמידים המבקשים להגיע למוסדות החינוך וכי נכון לכתיבת שורות אלה 75 אחוזים מן התלמידים מתייצבים ללימודים בגנים ובבתי הספר.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות